Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 31. март 2018.

BIOMELEM Regenerativni Fluid

Pre nekog vremena od kompanije Biomelem dobila sam na testiranje njihov najnoviji proizvod da našem tržištu, a to je Regenerativni fluid. Pre nego što vam prenesem svoje utiske o ovom proizvodu želela bih da još jednom pohvalim kompaniju Biomelem kada je reč o pakovanju PR proizvoda. Zaista, svaka čast! Bila sam jako iznenađena i to ste mogli da vidite na fb stranici bloga, kao i na instagram profilu.
No, da se vratimo na proizvod koji se našao u paketu.


Zdrava, regenerisana koža glave utiče na regeneraciju folikula dlake, epitelizaciju tkiva i proces keratinizacije same dlake. Uz dodatak ekstrakata, poreklom iz lekovitog bilja Srbije, postiže se pun regenerativni efekat. Kosa je sjajnijabujnija i hidratizovana.
Regenere ima umirujuće i anti-inflamatorno dejstvo na kožu glave zahvaljujući sastojku Panthenyl Triacetat, koji takodje stimuliše ćelijsku proliferaciju i doprinosi odvijanju glavnih procesa u metabolizmu kože. Zbog svog lipofilnog karaktera, lako ulazi u kožu kroz kanale lojne zlezde. U lojnim žlezdama normalizuje metaboličke procese lipidne formacije. Na ovaj način može da balansira sadržaj masnoća u epidermisu. (IZVOR)





 Biomelem regenerativni fluid dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj je  smešten proizvod u  plastičnoj bočici sa odličnim rasprašivačem.



Ovaj proizvod ima 15 efekata kao što su regeneracija epiderma, ojačavanje kolagena vlakna, pojačavanje hidratacije i regulacija nivoa masti.


Za razliku od ostalih regeneratora, ovaj proizvod se koristi na celoj površini kose, a ne samo na krajevima.
Koristi se posle pranja kose, tako što kosu prosušite peškirom i onda naprskate proizvod.

Ovaj proizvod koristim već mesec dana i to nakon svakog pranja kose. Ono što sam primetila posle prvog korišćenja je to da kosa nema onu težinu i da se dosta lakše češlja i suši. Moja kosa je u zimskim danima postala jako suva i Biomelemov regenerativni fluid pružio joj je potrebnu hidrataciju. Nakon korišćenja, primetila sam da je kosa dosta zdravija i izgleda negovano. Takođe, primetila sam da kosa izgleda dosta ravnije i da lako mogu da izadjem u grad bez stilizovanja što do sada nisam mogla.
 Pored toga, moja kosa je jako masna i relativno svaki drugi dan moram da je perem. U poslednje vreme primetila sam da se to razlika pomerila i da moja kosa može da izdrži i četiri dana bez pranja što je zaista odlično.


Jeste da je ovaj proizvod na jačoj cenovnoj strani i košta 1439din, ali zaista vredi dati novac za njega. Zameljuje vam masku za kosu, regenerator i pakovanje, a ima odlične efekte i ispunjava sve što proizvođač kaže.



                                    *****Da li ste probali Biomelem proizvode?*****

Нема коментара:

Постави коментар