Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 4. март 2018.

Dolce Vitas Profesional Make up gliteri

Ćao, drage moje!
Make up stručnjaci prognoziraju da će ove godine biti jako popularne šljokice, gliteri, sjaj i šimer.
Ja sam neko ko se šminka u svojoj zoni komfora, ali sve češće izlazim iz te zone i to mi sve više odgovara. Tako sam pre nekog vremena sa instagram profila Dolce Vitas Profesional Make up dobila par proizvoda na testiranje. U pitanju su njihovi presovani gliteri.
Danas vam prenosim svoje utiske.


Ovo je prvi put da se susrećem sa gliterima i jako sam se radovala ovom isprobavanju. Znam da su mnogi brendovi izbacili na tržište slične proizvode, ali ja ih nisam probala.
Ljudi koji stoje iza Dolce Vitas Profesional Make up profila ponudili su me da izaberem glitere po svom izboru i ja sam izabrala paleticu sa 4 glitera, kao i dva singl glitera.



U ovoj paleti dobijate 4 presovana glitera,Chocolate brown , Ballet slipper, Sapphire blue i Wine red.
Gliter Chocolate brown je bakarni gliter sa sitnim zlatnim šimerom. Zaista prelepo izgleda.
Ballet slipper je jedan rozikast gliter koji kada bolje pogledate vidite da u sebi sadrži i plave i crvene šljokice. Sapphire blue je najlepši gliter iz ove paletice, iako sam mislila da će mi favorit biti Wine red. Prelep gliter, divno se presijava i jako mi je žao što ovo paleticu nisam imala za Novu Godinu, jer bi make up sa njom bio idealan.
I poslednji gliter u ovoj paletici je Wine red. Jedan crveni gliter koji jako lepo izgleda,dosta jak i idelan za večernje make up kombinacije.


Svočeve svih glitera fotografisala sam uz pomoć blica kako bi mogli da vidite kako oni zapravo izgledaju.
Pored ove paletice, stigla su mi i dva singl glitera.
Champagne gold  je moj favorit. Zaista je prelep. Ima sitan sitan srebrni i zlatni šimer.



Idealan je za svaki make up i na kraju teksta, videćete kako izgleda na mojim očima.
Gliter Disco ball silver je srebrni gliter koji u sebi ima razne sitne šljokice, kao što su crvene, zelene, plave. 




Svi gliteri su jako sitni samleveni i presovani, tako da se ne truse. Možete ih nanositi sintetičkom četkicom i prstima, kako su se meni najbolje pokazali. Ja sam ih nanosila prstima, utapkavajući, nikako nemojte da ih razvlačite jer na taj način pomerićete već nanet gliter.



Možete ih koristiti na celom kapku, preko senke samo na sredini kapka, uz koren trepavice kao alayner. Možete ih staviti na usne. Preko sjaja za usne ili ih pomešati. Koristila sam ih bez baze za glitere i odlično su se pokazali.





Sve glitere možete porčiti singl ili u paleti od četri boje. Cena singl glitera je 300din, dok je cena palete 500din. Kada ih poručite, gliteri stižu jako dobro obezbeđeni, tako da ne morate da  brinete da će se u toku transporta razbiti.
Ove glitere, kao i ostale možete pronaći na instagram profilu Dolce Vitas Profesional Make up.

 

6 коментара:

  1. Draga predivno izgledaju! Baš mi se svidja ova metalik nijansa koju si nanela na usne na kraju posta. Predivno ti stoji!

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj predivne paletice, jako su pigmentovane, jake i bas korisne, zaista mi se dopadaju! A i sjajno izgledaju na tebi!

    ОдговориИзбриши
  3. Divji gliteri.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  4. Kako divno izgledaju :) baš mi se dopada kako si kombinovala boju na očima i usnama <3 nisam do sada imala priliku da probam glitere :/

    ОдговориИзбриши
  5. Divaan post! Slike su fantasticne :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo, ostavi komentar na zadnjem postu i klikni ako nades vremena na linkove na kraju --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/02/elegant-winter-outfit-zaful-rosegal.html

    ОдговориИзбриши