Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 27. март 2018.

OLIVAL Zlatno ulje smilja

Smilje ili imortelu nazivaju još i "tečnim zlatom iz prirode". Najznačajniji efekat smilja je tkz. anti-age efekat - briše tragove vremena na licu, deluje protiv bora i revitalizuje kožu.



Brend Olival ima celu liniju kozmetike sa smiljem, počev od micelarne vode, mleka za lice, tonika, dnevne kreme, noćne kreme, regenerativne kreme, pilinga, cc kreme, pa sve do zlatnog ulja.
Ovaj brend dolazi nam iz Hrvatske i njihove proizvode možete pronaći u DM marketu, Lilly drogerijama, kao i u bolje snabdevenim apotekama.
Ja sam pre nekog vremena dobila na testiranje par proizvoda  koje ste mogli da vidite na fb stranci bloga i želeli ste da čujete prvo utiske baš o zlatnom ulju smilja. Danas vam ih i donosim.
Za početak sigurno znate da imam suvu kožu i tokom zime i prelaznog perioda moja koža postaje još suvlja, skoro pa dehidrirana. Kako sam pre par godina imala masnu kožu, ulja uopšte nisam koristila, jer nikako nisam volela taj masan osećaj na licu. Vremenom kada je moja koža postala suva, ta averzija prema uljim za negu se i nastavila sve do trenutka kada sam dobila ovo ulje. Želela sam da ga probam jer svi znamo da ulje odlično neguje i hrani kožu, posebno kada se radi o suvoj.




Zlatno ulje smilja za lice namenjeno je normalnoj, suvoj i osetljivoj koži lica. Sedam prirodnih hranjivih ulja (jojobino, maslinovo, arganovo, nevenovo, ružino, bademovo i ulje semenki marelice) vlaže i dubinski neguju kožu. Glavna aktivna stvar, eterično ulje smilja, potstiče , obnavljanje i sprečava nastajanje bora. Brzo se upija, a nakon nanošenja koža je ugodno glatka i svilenkasta.
 
Upotreba: Nekoliko kapi ulja najbolje je naneti na očišćenu kožu ujutro i / ili uveče, pojedinačno ili pre kreme za lice.(IZVOR)
 
 
Sastav: Simmondsia Chinensis Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Undecane, Tridecane, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Helichrysum Italicum Flower Oil, Linalool, Limonene 
 
 Zlatno ulje smilja dolazi u kartonskom pakovanju na kome su napisane osnovne karakteristike samog proizvoda, kao i sastav. Samo ulje je smešteno u jako luksuznu staklenu bočicu sa gumenom pipeticom. Ovo je prvi put da se susrećem sa proizvodima na pipetu i bila sam jako skeptična, plašila sam se da ne preteram sa proizvodom. Međutim, to se nije dogodilo jer je potrebno svega par kapi za celo lice.
 

 Iako se radi i ulju, koža ga jako brzo upije i nemate osećaj masnoće na licu. 
 
 

Ono što mi je zasmetalo na samom početku korišćenja ovog ulja bio je njegov miris. Zaista ne znam kako smilje miriše, ali zlatno ulje, kao i još dva proizvoda koja posedujem iz ove linije, imaju jak i upečatljiv miris. Miriše na biljke što je sasvim normalno, jer se radi o 90% prirodnom proizvodu. Međutim, taj miris jako brzo ispari, nije tako efektan na licu i lako se naviknete na njega.


Zlatno ulje smilja koristim nekih mesec dana, nekad samostalno, a ponekad u kombinaciji sa noćnom kremom. Koža ga jako brzo upije i nakon njega je jako meka, sjajna i prvenstveno hidrirana. U danima kada je moje lice izloženo vetru i promenama temperature, zlatno ulje smilja koristim tako što ga pomešam sa noćnom kremom. Tako ima jači efekat. Za celo lice potrebno mi je tri do četri kapi ovog ulja.

Ovo je jedan odličan proizvod koji ćete obožavati ako volite da na pravi način negujete svoju kožu. Ima zdrave sastojke, vidiljiv efekat i prelepo pakovanje.
Njegova cena je oko 1500din i uopšte nije puno kada se radi o jednom ovakvom proizvodu.

1 коментар:

  1. Nisam probala ovo ulje, ali definitivno su im proizvodi zaista odlični! Odlična recenzija draga!

    ОдговориИзбриши