Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 9. март 2018.

Essence Make me brow gel maskara za obrve

Proizvodi za obrve su najmanje zastupljeni na mom blogu. Pisala sam Vam o paleti za obrve iz Oriflejma i to je jedini proizvod koji sam koristila do sada. Moram da kažem da sam veoma nezadovoljna izgledom svojih obrva i da nisam baš najstručnija u njihovom sređivanju, ali radim na tome. Već neko vreme želim da probam maskaru za obrve i pre nekoliko nedelja kupila sam u Lilly drogeriji gel maskaru od brenda Essence.


Obojeni gel ove Make Me Brow eyebrow gel maskare sadrži sitna vlakna koja popunjavaju sve nepoželjne praznine,za prelepo definisane i pune obrve. IZVOR
Essence gel maskara za obrve je veoma hvaljena kod naših blogerki i to je bila još jedna od stavki koja je bila presudna prilikom kupovine. Na Essence štandu bila je samo jedna gel maskara i to u nijansi 01 blondy brows, tako da nisam imala izbora nijansi, ali mislim da postoji još jedna tamnija nijansa.

Maskara dolazi u malom pakovanju, tako da je idealna za torbu. Ima četkicu koja jako lepo raspoređuje proizvod na obrve.





 Nijansa 01 blondy brows je prilično svetla nijansa, tako da bi najviše odgovarala plavušama i devojkama koje imaju svetle obrve, kao što su moje. Nijansa je hladnog podtona.

Moj obrve su jako svetle i potreban mi je proizvod koji će ih popuniti i dodati im boju. Ova maskara je idealna za prirodan izgled obrva, nije napadna, lepo će ih zagladiti, dodati boju i popuniti. 
Mislim da sam pogrešila pri odabiru nijansi, ipak bi mi bolje bila tamnija boja, ali ja je koristim tako što najpre nanesem Oriflejm senku za obrve, pa to sve fiksiram ovom maskarom. Jako mi se dopada takav izgled. Kupiću sigurno tamniju nijansu i mislim da ću u tom slučaju moći da je nosim samostalno.
Cena Essence maskare za obrve je oko 300 din i možete je pronaći u svim Lilly i DM objektima. Trenutno nije dostupna na Lilly online sajtu.

Pišite mi, koje Vi proizvode koristite za obrve? Da li ste probali ovu maskaru?

4 коментара:

  1. obožavam ovu stvarčicu :D pristupačna je, kvalitetna, i obrve su sjajne s njom! moja je nijansa tamnija, 02, jer imam tamnu kosu a i obrve, pa izgledaju urednije s ovom maskarom

    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam oduševljena ovim. Imam je već ne znam koliko i obožavam je.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post ❤ Ja svoje popunjavam senk om za oci iz Shape + Light palete😃

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши