Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 25. јул 2020.

Little ocher dress

Zdravo svima! Dobro došli u još jedan novi post.
U poslednje vreme navikli ste da na mom blogu mahom čitate recenzije kozmetičkih preparata koje najčešće i pišem, ali odlučila sam da to promenim. Volim da čitam outfit tekstove, pa sam odlučila da ih uvrstim na svom blogu. Mislim da su takvi postovi veoma zanimljivi, jer niko od nas nema isti modni ukus i stil.
Shodno tome, danas za vas imam jedan takav post.
U glavnoj ulozi je oker haljina i crna torba.
Oker haljinu kupila sam u butiku Royal S, dok je torba sa instagram profila Happy Bags.


Ovu haljinu  dugo vremena sam gledala u butiku pre nego što sam se odlučila na kupovinu. Model haljine je veoma lep, prati liniju tela, dok je materijal velur i jako je prijatan.
Boja haljine je daleko izvan moje zone konfora, jer u većini slučajeva odlučujem se za crne ili teget boju haljine, posebno ako se radi o malo elegantnijim haljinama.

Uz haljinu kombinovala sam Happy Bags crnu torbu i New Lines salonke.
Torba je izuzetno kvalitetna i čvrsta.
Veoma je prostrana, pa u nju možete staviti sve što vam je potrebno. Ima i dodatni kaiš, pa može da se nosi i kao crossbody.

Nadam se da vam se dopada ova kombinacija. :)

3 коментара:

  1. Baš je super outfit i torba je super ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Torba mi se mnogo dopada😍 cela kombinacija je 🔝

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko ti lepo stoji ta haljina, imaš divnu figuru! 😊 Torba mi je prosto savršena! Definitivno želim više ovakvih postova na tvom blogu. ❤

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши