Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 22. јул 2020.

Prirodna kozmetika Natali | Melem za telo i krema za ruke

Prirodna kozmetika sve više postaje popularna i devojke sve češće biraju proizvode sa prirodnim sastojcima.
Mislim da se vratilo poverenje u ove proizvode, jer donekle znamo od čega su napravljeni i da su ti sastojci zdravi za naš kožu.
Pre nešto više od mesec dana počela sam da koristim dva proizvoda od prirodne kozmetike Natali, melem za telo i kremu za ruke.
Prirodna kozmetika Natali bavi se proizvodnjom preparata za negu tela za koje koristi 100% prirodne sastojke.
U svom asortimanu imaju veliki broj proizvoda počev od sapuna, melema i voćnih krema, pa sve do čvrstog parfema.

Melema za telo namenjen je izrazito suvoj koži. Ima 150g i njegova cena je 500din.

Ovaj melem u svom sastavu ima kako buter,  kokosovo ulje, shea buter, maslina buter i susamovo ulje.

Melem za telo ima jako lep miris koji najviše podseća na jafa keks, odnosno na pomorandžu i čokoladu. Nije jak i na koži sasvim lepo miriše.


Ovaj melem ima dosta, da kažem čudnu teksturu. Vazdušast je, a u isto vreme jako kremast. Lepo se razmazuje i kako se radi o samom melemu potrebno je malo više vremena da se upije. Nije masan, daleko od toga, ali ne upija se istog momenta.

Koža nakon njega je divna. Izuzetno nahrani i hidrira kožu, posebno ako imate suvu kožu ili pak suve delove.
Ja već godinama na koži imam jedan suv pečat koji često zna da iritira, svrbi pa čak i da se peruta. Koristila sam melem baš na tom području i veoma mi je pomogao. Smirio je kožu i zaustavio dalje perutanje i irataciju.
Zaista je jako dobar i ako imate problema sa suvom kožom tela obavezno ga probajte.

Krema za ruke smeštena je u pakovanje od 100g i njena cena je 300din.
U njenom sastavu nalaze se razna ulja kao što su kokosovo, bademovo, nevenovo i katarinovo ulje. Pored ulja, ova krema u sastavu ima vazelin sa vitaminom E, kao i eterično ulje divlje jabuke.
Sam miris kreme je divan i čim sam ga pomirisala, odmah mi se dopao.
Miris podseća na neki dobar muških parfem. Mislim da je to zbog divlje jabuke, jer većina muških parfema sadrži notu divlje jabuke.

Tekstura kreme je veoma kremasta, nije masna i brzo se upija.
Odlično neguje i hrani ruke, a kao što sam već rekla, miriše odlično.

Veoma su mi se dopala oba proizvoda i smatram da Prirodna kozmetika Natali zaslužuje da se na nju obrati više pažnje.
Možete ih pronaći na ovom instagram profilu.


*Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Šta koristite za negu tela i ruku?

3 коментара:

  1. Baš mi deluju super proizvodi iako nikada do sada nisam čula za ovaj brend .Odličan post ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam od njih piling i kremu za problematičnu kožu lica i savršeni su im proizvodi, baš su takvi kakvima si ih opisala! Volela bih da isprobam oba! ❤

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala proizvode Natali kozmetike, ali mi djeluju odlično i ti si ih sjajno opisala. Odličan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши