Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 17. јул 2020.

Tanoshinde sapuni sa jajima japanske prepelice

Većina nas ne koristi sapune za negu lica i tela. Uvek se za njih vezuje činjenica da isušuju kožu i da je nakon njih potrebna veoma dobra nega.
Moja koža je suva i moram priznati da nisam koristila sapune za negu lica, ali kozmetika Tanoshinde koja se bavi pravljenjem i prodajom prirodnih sapuna sa jajima japanske prepelice veoma mi je privukla pažnju.

Farma naših prepelica se nalazi 38 km od Vršca, u Hajdučici. Put od prepelice do sapuna Tanashinda cosmetics dug je 6 meseci! Jaja japanskih prepelica se nalaze u inkubatoru 30 dana dok se ne izlegne nova ptica. Potrebno je da prođe još 2.5 meseca da bi prepelica počela da nosi jaja i još 2.5 meseca dok se ne izradi sapun.

Osnova(baza) svih sapuna Tanashinda cosmetics su ulja, tj. masti prirodnog porekla, mirisne note i velika količina jaja japanskih prepelica zbog čega su jedinstveni i izuzetno lekoviti.

U jednom sapunu od 100 g nalazi se 17.2 jajeta japanske prepelice!

Ovo je prvi put u svetu da je neki proizvođač uspeo da ubaci jaja u sapun.

U proizvodnji ovih sapuna korišćene su mirisne note čuvene francuske kozmetičke kuće Roshe.

Potrebno je 1500 jaja za 10 kg smese za sapune Tanashindo Cosmetics koji su ručno pravljeni i sečeni i kao takvi izuzetno atraktivni i kvalitetni.

Korisnici Tanashindo sapuna oduševljeni su efektima koje su postigli u tretiranju problematične kože i akni, a svi se slažu u jednom- da Tanashindo sapuni podmlađuju, omekšavaju i čine kožu mlađom što je i očekivano budući da jaja japanske prepelice sadrže veliku količinu tokaferola (vitamina E) koji doprinosi podmlađivanju.

Zahvaljujući jajima japanske prepelice ovi sapuni sadrže savršen odnos sastojaka koji na najprirodniji i najkvalitetniji način hrane kožu. Sapun od jaja japanske prepelice je PH neutralan i nema uticaj na kiselost kože, a izuzetno prija suvoj koži.(Izvor)


Dobila sam priliku da isprobam dva proizvoda Tanoshinde kozmetike, sapun sa jajima japanske prepelice lavanda i piling sapun sa jajima japanske prepelice ruzmarin.

Oba sapuna dolaze u kartonskoj ambalaži i unutar nje imaju papirnu zaštitu.
Sviđa mi se sam dizajn pakovanja i mislim da bi bili jako lepi kao poklon.


Piling sapun u sebi ima sitno samlevenu ljusku jaja japanske prepelice.
Na prvi pogled odaje utisak da se radi o blagom pilingu, ali kada ga probate on je sve samo ne blag piling.

Pilin granule su jako grube i meni nisu odgovarale za lice. Moja koža je suva i osetljiva, pa ga nisam koristila na licu.
Međutim, za telo je jako dobar. Ako volite baš jake pilinge, ovaj piling sapun mora da vam se dopadne. Nije nešto što često koristim, ali kada želim da dobro ispilingujem telo onda je prvi izbor.
Pored toga što je jak piling, ovaj sapun ima veoma lep miris ruzmarina i to mi se odmah dopalo. 
Kako se radi o prirodnom proizvodu, takav je i miris, pravi ruzmarin.

Sapun od lavande sa jajima japanske prepelice je veoma lep sapun. Jako je nežan prema koži, ne isušuje već je ostavi mekanom i nežnom. 

Ima blag miris lavande i meni kao nekome ko ne voli lavandu, moram da priznam da mi se dopao.
Probala sam ga na licu i nije mi izazvao iritacije.

Tanoshinde sapuni su ručno pravljeni sapuni i proizvedeni su u Srbiju.
Možete ih pronaći u DM drogerijama, jer su deo kampanje DM BIO inkubator. 
Pored DM-a, njihove proizvode možete pronaći i na sajtu tanoshinde.com kao i na instagram profila @tanoshinde.kozmetika.


*Da li ste probali prirodne sapune?

3 коментара:

  1. Koliko si ti lepe fotografije, prvo moram njih da pohvalim! 😍 Baš su mi se dopali ti sapuni ali mi je piling sa ruzmarinom apsolutni favorit! Drago mi je da su se i tebi dopali! ❤

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš su lepe fotografije,nisam isprobala ove sapune još uvek

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Wow, sve mi u vezi ovih sapuna zvuči fascinantno! Posebno činjenica da je toliko dug period potreban da se izrade! I ja isto imam suhu kožu pa sam uvijek izbjegavala sapune, ali ovo bih voljela isprobati jer izgleda baš zanimljivo! Divan post, fotkice su također odlične.����


    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши