Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 31. јул 2020.

Simple outfit for every day

Napokon su prave letnje temperature stigle i kod nas. Tek sada imam osećaj da je leto zaista tu. Iako ove godine nećemo ići na more, imamo bazene i reke koje su sasvim dovoljni za pravi letnji ugođaj.

Kada su ovako visoke temperature najviše volim da nosim odeću u kojoj ću se osećati udobno. 
Farmerke, pamučna majica i patike su sve što mi je potrebno. Uz to neka torba i mogu da krenem. Kosu uglavnom vežem u visoki rep, jer na taj način izbegnem dodatno znojenje, a znam da je sve na svom mestu.

Ovoga puta odlučila sam se za farmerke i majicu iz butika Top Style Va, patike New Lines i Happy Bags torba.
Butik Top Style Va se nalazi u Valjevu, ali imaju i internet prodaju na ovom instagram profilu. Najpre sam kod njih kupovala online, a kasnije sam ih posetila i u butiku.
Zaista su jako ljubazni, a odeća je veoma lepa i kvalitetna. Cene su za svačiji čep i kod njih uvek nađem nešto lepo.
Patike imam već dve sezone, kombinujem ih uz sve, ali i dalje su kao nove.


Torba je sa profila Happy Bags i ovo je moja omiljena torba kada su oni u pitanju.
Mala, a opet dovoljna da u nju stane telefon i novčanik.
Ima lanac pa može i kao crossbody torba, ali se on skida tako da možete da je nosite kao pismo torbu.
Boja je čini univerzalnom za sve odevne kombinacije, ali i kvalitetom ne zaostaje.



Nadam se da vam se dopada moj izbor. :)

2 коментара: