Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 27. јул 2020.

Sačuvaj uspomene uz YoloBook albume

Sećam se vremena kada su moji roditelji pravili fotografije foto aparatom, a kasnije taj film odnosili u fotografske radnje kako bi izradili slike. Isto tako, ne sećam se kada sam poslednji put bila u jednoj takvoj radnji, verovatno pre 12-13 godina kada sam nosila film sa ekskurzije osmog razreda, jer su mi to poslednje urađene fotografije. Od tada sve svoje fotografije "čuvam" u kompjuteru i telefonu i ne pitajte me koliko puta sam bila u strahu da te iste slike ne nestanu, odnosno da se ne izbrišu.
Krajem godine bila je akcija povodom crnog petka i tada sam se prvi put srela sa YoloBook albumima.

Naime, radi se albumima koji stižu na vašu kućnu adresu. Fotografije dodajete putem aplikacije, a sam postupak i više informacija pročitaćete u nastavku teksta.

YoloBook je aplikacija koju instalirate u telefon. Sama instalacija je veoma laka i aplikacija se nalazi u play prodavnici.
Nakon instaliranja potrebna je registracija nakon koje pristupate samoj aplikaciji.

Kada pokrenete aplikaciju, možete izabrati YoloBook album sa 48 ili 60 fotografija, odnosno YoloBook mini ili YoloBook maxi album.
Pored toga, možete izabrati i YoloBox kutijicu sa 30 ili 50 polaroid fotografija, kao i YoloFram zidni ram za fotografije.


Ja sam najpre poručila YoloBook mini album, odnosno tri albuma od 48 fotografija, jer YoloBook skoro pa uvek ima akcije gde uz jedan kupljen album možete dobiti dva ili tri u zavisnosti od same promocije.
Kada sam ja kupovala bio je crni petak i bila je akcija tri albuma po ceni jednog.


U YoloBook mini albumu ima 48 fotografija koje možete izabrati i dodati iz vašeg telefona, sa fb i instagram profila. Sama aplikacija vam nakon biranja albuma, kao i dezena korica nudi opciju odabira fotografija.
Kada završite sa odabirom fotografija, otvara se novi prozor u kome možete videti sve fotografije, kao i njihov raspored koji će kasnije biti u albumu. Tu možete izmeniti raspored, izbrisati, kao i izmeniti same fotografije.

Nakon poručivanja, za par radnih dana album stiže na adresu. Cena YoloBook mini albuma je 990din.

Meni se jako svidja YoloBook album, jer zbog jednostavnog poručivanja svima nam je dostupa . Pored toga, slike su odlično uradjene, ali svakako imajte na umu da kvalitet samih fotografija zavisi i od vaše kamere na telefonu. Ja sam zadovoljna i sve fotografije su veoma dobro odrađene.
Pored toga, svaku fotografiju možete jednostavno iscepiti iz albuma i staviti u ram.

Za razliku od YoloBook mini albuma, YoloBook maxi album ima 60 fotografija koje su nešto veće dimenzije. Pored toga, fotografije se nalaze na obe strane.

Cena YoloBook maxi albuma je 1990 din i dostava je besplatna.

Višr informacija o samim albumima, kao i aplikaciji možete dobiti na YoloBook zvaničnom sajtu, kao i YoloBook instagram profilu.
Ja sam jako zadovoljna albumima i sada su mi sve fotografije na jednom mestu. U potrazi sam za mozaik foto ramom, jer mislim da će u njemu fotografije jako lepo izgledati. Planiram i da poručim album za poklon, jer mislim da bi se ovakvom poklonu svako obradovao.
Trenutno imate akciju gde dva YoloBook mini albuma možete kupiti za 1390din uz promo kod YOLOBOOK, kao i dva YoloBoox albuma po ceni od 1990din iz kod YOLOBOOX.


*Da li ste poručivali YoloBook album?

3 коментара:

  1. Ja obožavam Yolobook,mnogo lep način da se uspomene sačuvaju

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Yolobook je odličan za poklon. Htjela sam si naručiti, ali meni kao dizajneru i osobu koja sve voli imati DIY mi fali opcija da sam možeš srediti stranice po izboru, ali naravno to je samo moje mišljenje. :)

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
  3. YoloBook mi je otkriće godine! 😘 Baš mi se dopada ceo njihov koncept i definitivno ću od sada samo čuvati uspomene i raditi fotografije u sklopu njihovih albuma. YoloBook Mini mi je apsolutni favorit! ❤ Naslovnice su tako divne 😊

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши