Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 21. новембар 2020.

Lightinthebox review - yes or no? Outfit post

Ako ste čitali moje prethodne tekstove, kao i listu želja sa Lightinthebox sajta u kojem sam vam spomenula da ću vam u narednom tekstu pokazati stvari koje sam poručila od njih.
U ovom tekstu videćete trenerku, dok u nekom od narednih tekstova pokazaću vam i drugi deo paketa.

Najpre bih želela da vam kažem nešto više o Lightinthebox sajtu. Na ovom sajtu možete pronaći jako veliki izbor ženske odeće, obuće kao i aksesoare. Pored toga, imaju i mušku odeću. Imaju veoma raznovrstan asortiman proizvoda i mogu slobodno reći da asortiman kao što je njihov nisam skoro videla. Apsolutno sve što vam treba, možete pronaći kod njih.
Kada sam poručila, paket je stigao za 14 dana i nisam imala dodatnih troškova,a u ovom tekstu možete pročitati više o akciji koju imaju povodom crnog petka.

Kako sam imala ograničen budžet, odlučila sam se za trenerku i helanke koje ćete videti u narednim tekstovima.
Trenerke su jako zanimljive. Radi se o krop top gornjem delu u vidu duksa sa rajfešlusem i donjem delu, odnosno pantalonama sa džepovima sa strana. Duks ima kapuljaču i duž cele trenerke ima aplikacija u vidu krila. Aplikacija je jako lepo uradjena, ne kruni se i ne spada, iako sam je već par puta prala u mašini.
Materijal je lep, nije nešto najtopliji koji sam do sada videla, ali za prelazni period biće super.

Uz ovu trenerku obula sam patike koje su sa DressLily sajta.
Meni se dopada ovaj model trenerke, jer kao što možete videti na fotografijama jako lepo stoji. Skroz neobičan model, ali veoma nosiv.


Black Zip Coat & Loose Pants Activewear: http://litb.cc/l/wJj6 

Black Fitness Yoga Leggings: http://litb.cc/l/wXqM 

Ako vam se sviđa ova trenerka ili pak nešto drugo sa sajta, za vas imam kupon kod LTB20 uz koji možete ostvariti 20% popusta na ceo asortiman.



*Da li bi nosili ovu trenerku?



1 коментар: