Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 2. новембар 2020.

Sačuvaj uspomene uz Trista.rs fotolab

Živimo u vremenu koje je opremnjeno savremenom tehnologiom. Sve je digitalizovano i većina nas puno vremena provodi za računarom i online. Čuvamo drage trenutke na diskovima, folderima i stalno smo u strahu da će naše uspomene nestati. Nedostaje mi vreme kada smo uz čaj prelistavali porodične albume i uživali u fotografijama. Iz tog razloga, odlučila sam da sve svoje fotografija izradim i imam na sigurnom mestu, u kutijicama.

Kako mi je većina fotografija na instagramu i laptopu, izradila sam ih uz pomoć sajta Trista.rs fotolab. Na ovom sajtu možete pronaći polaroid fotografije koje su smeštene u kutijice.

Trista.rs fotolab nudi mnogo više od same izrade vaših omiljenih Instagram i drugih fotografija (Facebook fotografije, fotografije sa računara, sa telefona).

Prvi u Srbiji. Prvi servis u Srbiji koji vaše Instagram i sve ostale fotografije pretvara u vrhunske foto proizvode i dostavlja direktno do vaših vrata.(Izvor)

Svoje najdraže fotografije spakovala sam u Trista.rs fotolab Polaroid kutijicu, a one koje imaju najdublje značenje prenela sam i foto magnete.

Na sajtu Trista.rs fotolab imate puno mogućnosti kako možete izraditi svoje fotografija. Da li će to biti Polaroid fotografije, maxi kvadrati, mini kvadrati, majice, magneti i još mnogi drugi načini, vaše je samo da se odlučite.
Ja sam izabrala Polaroid kutijicu i foto magnete, tako da ću vam u nastavku teksta reći nešto više o njima.

Polaroid fotografije dolaze u setu od 45 komada. Sve fotografija su smeštene u kutijicu na kojoj se nalazi logo kompanije Trista.rs fotolab.
Pri samom odabiru fotografija, najpre birate boju Polaroida, a zatim i fotografije.
Fotografije možete dodati sa instagrama, fb profila, telefona ili računara.
Sve fotografije možete korigovati ili brisati.

Kvalitet samih fotografija zavisi najviše od kvaliteta vaše kamere. Ja sam jako zadovoljna samim kvalitetom fotografija.
Sve fotografije su jako lepo izradjene, nisu tamne i baš mi se dopadaju.
Jedva čekam da ih stavim ramove.

Ono što je ostavilo poseban utisak na mene jesu ovi foto magneti. Najlepše uspomene su na njima.
Odlično su uradjeni, jako kvalitetni i čvrsti.
U jednom pakovanju dobija se ukupno 9 magneta u razmeri 6x6cm.
Kada stignu, svaki magnet je posebno spakovan, odnosno između svakog magneta stavljen je papir kako se ne bi oštetili.
Veoma mi se dopadaju i definitivno ću poručiti još.

Ono što još moram da kažem, jeste da cena Polaroida iznosi 1500din, dok su Foto magneti 1200din. Kada poručite u roku od 5 do 7 radnih dana paket stiže na adresu.
Pored toga, stalno imaju odlične akcije koje možete pratiti na njihovom instagram profilu .
Mislim da je ovo odličan poklon za neku dragu osobu ili pak za vas, jer uspomene su nešto najdragocenije što imamo i treba ih čuvati.



1 коментар: