Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 30. октобар 2020.

Leonora Fashion Lux Brands | Outfit post

Zdravo, dragi moji!
Danas za vas imam outfit koji je sinonim za udobnost, a opet je u trendu i moderan.
Ako me pratite malo duže, onda znate da sam veliki fan udobne odeće, pa i obuće i da mi je to od velikog značaja prilikom kupovine.
Kako nas je cela ova situacije sa pandemiom zadesila, svoju kupovinu uglavnom obavljam online. Mada, bez obzira, zaista uživam u kupovini iz fotelje.
Volim te čari online kupovine, sve polako pregledam, pitam šta me zanima, još često imaju akcije i sniženja, tako da mi takva kupovina predstavlja veliko uživanje.
Uglavnom naručujem sa raznih sajtova, ali probala sam i kupovinu na instagramu, tako da ću vam danas pokazati za šta sam se odlučila.

Pažnju mi je privukao instagram profil pod nazivom Leonora Fashion Lux Brands. Veoma se razlikuju od klasičnih prodajnih profila i preporučila bih vam da obavezno pogledate. 
Na ovom profilu imate jako zanimljive modele obuće, odeće, kao i aksesoara. Radi se o luxuznim modelima muške i ženske odeće, obuće, kao i luksuznim torbama. U svojoj ponudi imaju i aksesoare vodećih lux brendova kao što su naočare i nakit. Pored svega ovoga, imaju i veoma lepu ponudu obuće i jakni za mališane.
Cene su jako pristupačne, a kvalitet je na zavidnom nivou.
Ako pratite modu i volite da ste u trendu, mislim da će vam se svideti.

U ovom postu videćete duks i torbu koju možete kod njih kupiti.
Duks je beo i jedan od retkih belih stvari koje posedujem u svom ormaru. Medjutim, iako je beo, odličnog je materijala, lepo se pere, tako da je super za održavanje. Aplikacija koju ima je super urađena, tako da ne morate brinuti da li će se nakon pranja oguliti. Pored toga, veoma je udoban.
Torba koju nosim je takođe Leonora Fashion Lux Brands i odlučila sam se za crvenu boju, jer nemam ni jednu crvenu torbu. Ima lanac umesto kaiša i u poslednje vreme jako mi se svidjaju ovakvi modeli.
Srednje je veličine, dovoljna da u nju stavim novčanik, telefon i još neku sitnicu.
Jako je kvalitetna, odlična za kombinovanje, tako da mislim da ću je često nositi.

Ovoga puta nosim ih uz patike i farmerke, tako da se radi o nekoj ležernioj varijanti, a u narednom postu pokazaću vam kako ovu kombinaciju možete nositi na drugi način.

Moram da napomenem da ljudi koji stoje iza ovog profila su izuzetno ljubazni i spremni da odgovore na sva pitanja.
Mislim da je to jako bitno, jer i ja volim da se raspitam o stvarima koje me zanimaju.
Nadam se da vam se svideo ovaj tekst i outfit, kao i fotografije. Hvala vam na čitanju.

Farmerke - Top Style Va
Patike - DressLily

3 коментара:

  1. Torbica je baš kul, baš mi se sviđa! Crvena boja je i čini neobičnom i mislim da je i dalje iskoristiva iako je u upadljivoj boji! Super post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  2. Autfit je vrh i odličan, za neku opušteniju varijantu. Jedva čekam da vidim i sljedeći post, u kome ćeš nam prikazati drugačiji način za kombinovanje istih ovih komada. Divan post. ❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши