Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 25. октобар 2020.

Boyfriend styles is back | Outfit post

Boyfriend stil se vratio. Bio je veoma popular 2018. godine i ove godine vratio se na velika vrata.
Karakteristika ovog stila je muška odeća, prvenstveno farmerke i jakne. Opšte je poznato da široka muška odeća je veoma udobna, ležerna i može da se iznese na dobar način.
Široke farmerke mogu da se nose na patike, čizme ili sandale kao i na majice ili košulje u zavisnosti od vašeg modnog ukusa.

I meni se ovaj stil veoma dopao i u nastavku teksta možete videti kako sam ga ja nosila.
Ceo outfit kupljen je na DressLily sajtu i toplo vam preporučujem ovaj sajt kada je online šoping u pitanju.
Boyfriend iscepane farmerke su širi model i sive su boje. Oko struka imaju lastiš i učkur. Sam kvalitet farmerki je veoma lep i odličan je za održavanje.
Uz njih obukla sam bejzik majicu krem boje koja je kupljena u lokalnom butiku.
Na sve to dodala sam oversize jaknu koja je na sajtu dostupna u dve boje. Pri kupovini odlučila sam se za sivo-mint-belu kombinaciju boja i mislim da je sama jakna veoma lepa.  Jako je kvalitetna i odlično je urađena. Materijal je super i slobodno može da se pere u veš mašini.
Uz ovu kombinaciju izabrala sam patik koje su trenutno jako popularne i mislim da su dodatno upotpunile ceo outfit.
U nastavku teksta možete videti fotografije celog outfita.


Cela ova kombinacija izgleda moderno, ležerno i veoma udobno. Super je za svakodnevno nošenje. Mislim da sam boyfriend stil je prvenstveno udoban, pa onda sve ostalo.
Pišite mi, šta vi mislite o tome?


Kao i do sada, za vas imam kupon kod ✨ Jakovljevic ✨ uz koji možete ostvariti popust od 22% za kupovinu sa Dresslily sajta.

*Hvala Vam puno na čitanju ovog teksta, nadam se da vam se dopao.

2 коментара: