Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 17. октобар 2020.

Flower Print Tie Cuffs Belted Surplice Dress | Outfit post

Kada pretražujem ponudu neke online prodavnice, prva sekcija koju gledam su haljine. Obožavam haljine, jer u  velikom izboru modela, krojeva i dezena uvek nađem neku za sebe.
Poslednju haljinu koju sam kupila bila je sa DressLily sajta.




Haljina cvetnog printa svidela mi se čim sam je ugledala. Kombinacija teget i bele boje sa cvetnim detalja čine haljinu veoma privlačnom.


Materijal haljine je veoma lep, malo deblji i teži, tako da haljina "pada" i super je za jesenje dane. Sam model ističe figuru, a pomoću vezice koju ima oko struka možete podešavati širinu haljine.
Ima 3/4 rukave i na njima pertle koje možete vezati kako se vama dopada. Dužine je do kolena, pa se može kombinovati uz patike ili pak gležnjače.
Mislim da uz ovu haljinu imate veliku mogućnost kombinovanja, posebno ako se radi o jesenjim outfitima.
Ja sam je ovoga puta nosila uz starke i bordo jaknu od eko kože.
U nastavku teksta možete videti više fotografija.


Za vas imam kupon kod ✨ Jakovljevic ✨ uz koji možete ostvariti dodatni popust. Popust od 22% odnosi se na celu porudžbinu sa Dresslily sajta.


Nadam se da vam se svidja haljina, kao i ceo outfit.
Do sledećeg teksta, pišite mi vaše utiske.

1 коментар: