Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 9. октобар 2020.

Max Factor Miracle Sculpting Wands

Max Factor je najmanje zastupljen u mojoj makeup kolekciji. Ne znam zbog čega je tako, ali uvek kada odem u drogeriju, pogled me odvuče na drugu stranu, pa njihove proizvode i ne pogledam, a čitala sam dosta dobre recenzije.
Od Max Factora probala sam svega par proizvoda, Brow Shaper olovku za obrve i Lipfiniti ruž za usne.
 Max Factor Brown Shaper olovka za obrve je super i još malo pa sam je i potrošila, dok sam Lipfiniti ruž prosledila dalje, jer mi nijansa nije odgovarala.
Poslednje što sam probala od Max Factora je njihov novi proizvod koji su relativno skoro izbacili na trzište. Radi se o kremastim proizvodima za konturisanje, kontur nijansi i hajlajteru. 
Max Factora Miracle Sculpting Wands je divan kremasti hajlajter i o njemu želim danas da vam pišem, dok proizvod za konturisanje nisam probala.

Dolazi u tubici i ima sundjnerast aplikator.
Pored toga, ima i on/off mehanizam zatvaranja što sprečava dodatno curenje proizvoda. Upravo zbog toga, proizvod je lak za doziranje i samo korišćenje.
Ima divnu kremastu teksturu i prilično je tečan. Lako se razmazuje i blenda, ne ostavlja fleke i upravo to je ono što mi se najviše svidelo kod njega.
Najbolje izgleda kada se nanese i izblenda prstima, jer je tada efekat najbolji.
Ne uvlači se u bore, pa i ako preterate sa količinom proizvoda neće biti strašno.

Max Factora Miracle Sculpting Wands hajlajter je divne šampanj nijanse. Odgovaraće devojkama za svetlijim tenom, dok devojke koje imaju taman ten treba da ga zaobidju. Sama nijansa je dosta blaga, ali lako nadogradiva. Ima divan sjaj i na koži izgleda veoma lepo. 

Bilo da volite kremaste proizvode ili ne, ovaj hajlajter bi mogao da vam se svidi.
Počev od nijanse, pa sve do lakoće nanošenja čini ga savršenim za svakodnevno korišćenje. Uz par poteza imaćete divan sjaj na lici.
Njegova cena je 533 din i trenutno je snižen u Lilly drogeriji.

*Da li koristite kremaste proizvode? Koji je vaš omiljeni Max Factora proizvod?

5 коментара:

  1. Prelep je!Ja volim njihovu 2000 calorie maskaru i pan stick,vec godinama ih koristim,ali su im proizvodi generalno jako kvalitetni.Sjajan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno ni ja ne koristim mnogo Max Factor proizvode, jednostavno uvijek uđem, uzmem šta mi treba i izađem. Nemam neku naviku pretjerano razgledati. Ali ovaj hajlajter mi je zaista zanimljiv ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nikada koristila ovaj proizvod, ali mi djeluje odlično i vjerujem da bi mi hajlajter odgovarao, jer imam svjetliji ten. Odličan post. ❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala ove proizvode, ali sada imam želju iako mi realno trenutno nisu potrebni, hehe. :) Od Max Factora obožavam panstik, on mi je nezamenljiv jer je fenomenalan i moraš ga probati ako nisi do sada. :)

    The Fashion Spell | YouTube | Insta

    ОдговориИзбриши