Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 15. октобар 2020.

Recenzija proizvoda Moja kozmetike

Najviše volim da isprobam nove proizvode i u tome veoma uživam. Još ako se radi o priodnoj kozmetici, e to je poseban ugođaj.
Isprobavanje novih stvari je mojih pet minuta i vreme koje posvetim samo sebi.
Već određeni period koristim proizvode od Moja kozmetike. Ova kozmetika neobičnog imena sastoji se od prirodnih, ručno pravljenih proizvoda.

Moja kozmetika nastoji da posebno odabranim sastojcima čisti i neguje kožu.
U svojoj ponudi ima sapune, šumeće kupke, pilinge za usne i telo, kao i soli za kupanje. Svi proizvodi su prirodni i ručno rađeni.

Od Moja kozmetike isprobala sam tri proizvoda, piling za usne, sapun za suvu kožu i šumeću kupku.

 Moja piling za usne je šećerni piling koji u svom sastavu na prvom mestu ima šećer, a zatim i seme jagode, vitamin E, kao i kokosovo i mirisno ulje.

Na ovom pilingu treba da stoji natpis da nije za jelo, jer miriše prelepo i svakog ljubitelja jagoda navešće da ga proba.
Zaista ima pravi miris jagoda.
Krupniji je piling i ima vidljive sećerne čestice. Odlično pilinguje usne, ukloni sve mrtve ćelije, a usne nakon njega su mekane i spremne za karmin. Ne isušuje ih, već ostavlja zaštitni film, pa nakon njega nije potreban balzam. Pretpostavljam da je to zbog kokosovog ulja koje ima u svom sastavu.

Moja šumeća kupka je idealna za pedikir.
Napunila sam lavor i u njega ubacila ovu šumeću kupkicu i potopila stopala, osećaj je super. Nakon nekog vremena uradila sam pedikir. 

Ova šumeća kupka je omekšala grubu kožu na stopalima, tako da je uklanjanje zadebljane kože bilo veoma laka. Pored toga, ova kupkica je prepuna ulja, pa mi nije bila potrebna krema za stopala. 
Ono što mi se veoma svidelo kod ove šumeće kupke je njen oblik, kao i činjenica da u sebi sadrži šljokice. Tako da pored svih njenih blagodeti, koristeći ovu kupku imate pravi spa ugođaj.

Moja kozmetika u svojoj ponudi ima i sapune. Svi sapuni su ručno rađeni i sadrže posebno odabrana ulja.

Ja sam od Moja kozmetike dobila dva sapuna, jedan od kokosa, dok je drugi za masnu. 
Sapun za masnu kožu nisam probala, jer je moja koža suva, tako da mi ne bi odgovarao, pa sam ga prosledila drugarici kojoj se veoma dopada. Moram da kažem da mi se jako svideo mramorni izgled koji ovaj sapun ima, tako da je veoma dekorativan i lep kao poklon.
Moja sapun od kokosa je veoma dobar proizvod. Nema miris, ne isušuje kožu, a nakon njega kože je jako nežna i mekana.

Proizvodi Moja kozmetike su veoma dobri proizvodi. Pored toga što su, kao što sam već rekla, prirodni i ručno rađeni, jako su dekorativni, pa su super kao poklon dragoj osobi. Sigurna sam da bi se ovakav poklon svima dopao.
Njihove proizvode možete pronaći na ovom instagram profilu.


*Da li koristite prirodne proizvode kada je kozmetika u pitanju?

1 коментар: