Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 3. октобар 2020.

Let's see off the summer | Outfit post

Leto nam je prošlo i najbolji način da ga ispratim je da vam pokažem outfit koji je bio savršen za tople letnje dane. Kažu da je jučerašnji dan bio najtopliji dan koji ćemo imati u ovoj godini, pa hajde onda i da ga ispratimo na pravi način.
Već ste uvideli da na mom blogu dominiraju udobne i jednostavne kombinacije, jer sve što vam ovde prikažem, to zaista i nosim. Nikad me nećete videti u nečemu neudobnom, jer mi je udobnost izvan svega.
Shodno tome i današnji outfit je udoban, a u isto vreme eleganta.

U ovom outfitu dominira bela majica i torba sa animal printom. Torba je sama po sebi dosta efektna i savršeno se uklapa sa celom kombinacijom. Kupila sam je na instagramu profilu Tašnice Jeca. Mala je, ali opet dovoljna da u nju stane telefon i novčanik. Dosta je čvrsta i veoma kvalitetno urađena. Ima prelepe zlatne detalje i može se nositi na više načina.

Majica je poručena sa DressLily sajta. Jako lepa i savršena za kombinovanje. Ima dugmiće koji je čine još lepšom, dok bratele mogu da se podešavaju. Materijal je lagan i lepo pada.
Ja sam je ovoga puta upasala u pantalone, ali možete je nositi u zavisnosti kako se vama više svidja.

Uz sve to odlučila sam se za farmerke iz Top Style Va butika. Imam već jedne njihove farmerke i baš mi se svidjaju. Tamne teksas farmerke koje na kraju nogavica imaju par bisera.

Celu kombinaciju upotpunila sam aksesorima sa Zaful sajta i sandalama sa profila Ženska obuća Mirijevo.
U nastavku teksta možete videti više fotografija celog outfita.

Ova kombinacija je bila jedna od omiljenih ovog leta, a vi je možete učiniti i elegantnom tako što ćete obuti sandale sa potpeticom.
Nadam se da su vam se dopale fotografije, kao i cela kombinacija. 
Kao i do sada, za vas imam kupon kod ✨ Jakovljevic ✨ uz koji možete ostvariti dodatni popust od 22% na ceo asortiman Dresslily sajta.

*Kako vam se svidja ova kombinacija?

7 коментара:

  1. Divan post draga,i sama bih nosila ovu kombinaciju!
    beautyqueen000.blogpost.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Divan autfit draga,nešto što bih i sama nosila celo leto!Prelepo izgledaš!
    beautyqueen000.blogpost.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Baš volim vidjeti tvoje outfit postove jer pronađem zaista mnogo inspiracije u njima ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Autfit je baš interesantan, jednostavan, a opet neobičan. Sviđa mi se što može da se napravi slična varijanta za jesenje vrijeme, npr. sa nekom jaknicom i sl. Divan post.❤️

    ОдговориИзбриши