Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 4. новембар 2020.

Urban youthful style | Outfit post

Zdravo, dragi moji!
U poslednjem outfit postu pokazala sam vam odevnu kombinaciju koju možete pronaći kod Leonora Fashion Lux Brands i tada sam vam spomenula da ću vam pokazati još jedan način na koji je možete nositi.
Kako je taj outfit bio svakodnevni, ovaj put se radi o kombinaciji koju možete poneti na sastanak ili u izlazak.

Ako ste propustili prethodni post, želim da vam kažem nešto više o Leonora Fashion Lux Brands instagram profilu.
Na ovom profilu imate jako zanimljive modele obuće, odeće, kao i aksesoara. Radi se o luxuznim modelima muške i ženske odeće, obuće, kao i luksuznim torbama. U svojoj ponudi imaju i aksesoare vodećih lux brendova kao što su naočare i nakit. Pored svega ovoga, imaju i veoma lepu ponudu obuće i jakni za mališane.
Cene su jako pristupačne, a kvalitet je na zavidnom nivou.
U poslednje vreme imaju prelepe modele luxuzne obuće koja je odmah dostupna i izgleda zaista super. Sve modele objavljuju u svojim story objavama, zato obavezno pogledajte, sigurna sam da nećete ostati ravnodušni.


Duks i torba koju vidite na fotografijama su od njih i možete ih kupiti i u drugim bojama.
Jako su kvalitetni, čak i više nego što sam očekivala. Duks, iako je beo odličan je za održavanje, aplikacija je super urađena i materijal je divan.
Torba je idealne veličine. Taman da u nju stavite telefon, novčanik i još neku sitnicu koja vam je potrebna. Super je urađena, čvrsta i posebno mi se dopada lanac koji ima umesto tregera. Može da se nosi kao cross body torba, a može i u ruci. Iako je crvene boje, odlično se uklapa uz svaku kombinaciju. 

Mislim da se duks savršeno uklopio sa farmerkama, espadrilama i crnom kožnom jaknom. Farmerke su sa profila Top Style Va, dok su espadrile i jakna poručeni sa Zafula


Torba je zaokružila ceo outfit i baš mi se dopada kako sve zajedno izgleda. Mislim da je ovo super outfit za sve devojke i meni se veoma dopada. Mladalačka i svako nosiva kombinacija.
Za kraj, želela bih da vam još jednom preporučim Leonora Fashion Lux Brands instagram profil, jer su i više nego vredni naše pažnje.
Nadam se da vam se dopao ovaj outfit i hvala vam puno na čitanju.










Нема коментара:

Постави коментар