Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 29. новембар 2020.

Autumn retro vibes | Outfit post

Retro stil spada u omiljene stilove današnjice. Odlikuju ga stari komadi odeće, vintage detalji i tufne. Mnoge online prodavnice u svoj ponudi imaju ovakve predmete.


Na Dresslily sajtu pronašla sam prelepu vintage haljinu i nisam mogla da joj odolim i da je ne kupim.

Haljina je tamno zelene boje, na granici sa crnom bojom. Ima bele tufne koje haljini daju posebnu notu. Oko vrata ima mašnu koju možete vezati po vašoj želji. Haljina je dugih rukava i oko zgolobova ima karnere. Jako je prijatnog materijala, ne gužva se i veoma mi se dopada kako izgleda.

Radi je o jednoj haljini čija je dužina, kao i sam model idealna za jesen i rano proleće.
Pored haljine, ono što je još dalo posebnu notu ovom outfitu su ove prelepe retro naočare. Nisu model koji bih na prvu izabrala, ali se veoma lepo slaže uz haljinu.
Naočare su jako lepe, kao i sam model. Veoma su kvalitetne i ovo je prvi put da sa Dresslily sajta kupujem naočare, a kako mi se čini, neće biti ni poslednji.

Uz naočare i haljinu iskombinovala sam Opposite martinke iz prošlogodišnje sezone, kao i crnu kožnu jaknu koju sam pre par godina poručila sa Zaful sajta.
Ceo outfit upotpunila sam torbom kupljenom u New Lines butiku. Kod njih možete pronaći torbe, kao i odeću i obuću po veoma povoljnim cenama.
Od aksesoara odlučila sam se za Handmande hair bands gumicu za kosu. Na svom instagram profilu pisala o njima, ali nije na odmet ponovo reći da obožavam njihove gumice za kosu. Jako su mekane, ne lome kosu i prelepo izgledaju.

Jako mi se dopada kako sve izgleda zajedno i zaista sam uživala u stvaranju ovih fotografija. Mislim da se to može i videti. Smatram da je ovaj outfit idealan za sve devojke i da je veoma nosiv.
Pišite mi, kako se vama sviđa?

Akseskoari - Handmade hair bands
Torba - New Lines 
Martinke - Opposite shoes 

Kao i do sada, za vas imam kupon kod ✨ GBJKNO✨ uz koji možete ostvariti popust od 22% na sve sa DressLily sajta.Pored toga, imate besplatnu  dostavu za porudzbine preko 45$.

Нема коментара:

Постави коментар