Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 1. децембар 2020.

Potrošeni proizvodi

Ćao, dragi moji!
Nadam se da ste dobro!
Za danas imam tekst u kojem možete videti šta sam to potrošila u prethodnom periodu.Kako mi se nakupilo dosta proizvoda i kako vas ne bi zatrpala na story-iju odlučila sam da napišem blog post.
Ovo je poslednji blog post sa potrošenim proizvodima, jer u buduće imam nameru da kako koji proizvod potrošim, to podelim na instagram story-ju i fb priči.


Najpre počeću od nege i tu imamo MP Medical Plants kremu za lice.

 Ovu kremu sam relatovno brzo potrošila i baš mi je odgovarala. Nežna i blaga krema koja ne iritira lice, već kožu veoma lepo hrani i hidrira. Koristila sam je za dnevnu negu i baš mi je prijala. Mislim da je ovo jedna odlična krema koja bi odgovarala svim tipovima kože, pored toga ima i pakovanje sa pumpicom što je, za mene, dodatni plus. 

MBeauty coconut water bomb maska za lice je moja omiljena maska. Miriše prelepo, pravi miris kokosa. Ako ste ljubitelj mirisa kokosa, obožavaćete je.
Pored mirisa, maskica odlično hidrira i osvežava kožu. Još bolje ako je pre korišćenja stavite na par sati u frižider, efekat će biti odličan. 

Elizavecca piling tuferi nisu potrošeni do kraja. Promenili su miris, pa ih se zato i rešavam. Inače, odlično su radili piling i nemam ni jednu zamerku na njih. Generalno, svi Elizavecca proizvodi mojoj koži veoma prijaju.

Što se tiče nege tela, potrošila sam Fa Miss Pretty gel za tuširanje. Volim njihove gelove, povoljni su, lepo mirišu i ne isušuju kožu.

Balea piling za telo je iz nekog seta, mislim da ga još uvek možete pronaću u DM-u. Radi se o krupnom pilingu, baš onakvom kakav ja volim. Odlično radi piling, čestice su krupne i uklanjaju sve mrtve ćelije. Međutim, nije mi se svideo miris ovog pilinga. Miriše na orhideju, bar tako piše na pakovanju, ali je sam miris veoma jak i zagušljiv toliko da sam ga jedva potrošila. Sigurno ga neću kupiti ponovo.

Što se tiče kose, prethodnih meseci isprobavala sam dosta novih proizvoda, tako da sam potrošila samo ovaj Pantene šampon. Volim njihove proizvode. Probala sam više vrsta njihovih šampona i svaki mi je bio super. Lepo peru kosu, ne maste i imaju lep miris.

Kada je šminka u pitanju, imam potrošene proizvode samo iz kategorije obrva. Max Factor Brown Shaper olovka za obrve, Essence Make me brow i Oriflame eyebrow kit su  proizvodi koje sam stalno koristila. Max Factora olovka je standardno odličan proizvod, kao i Essence maskara za obrve. Njih sam potrošila do kraja, dok Oriflame kit nisam, ali već ga jako dugo imam, tako da verujem da mu je istekao rok, pa ću ga zameniti sa nekom drugom senkom za obrve. No, i on je odličan. Mislim da se može kupiti u dve nijanse. Volela bih da probam neku drugu senku za obrve, pa neko vreme neću kupovati ovaj set.

Za kraj imam jedan proizvod koji se tiče čišćenja kuće, Vitela Bio-Dom sredstvo za pranje sanitarija sa žalfijom. Njihovi proizvodi su mi pravo otkriće. Imaju zaista super proizvode, još ti proizvodi su prirodni i odlično rade svoj posao.
Ovo sredstvo za pranje sanitarija sa žalfijom je super. Ima lep miris, kupatilo nakon njega sija. Baš mi se dopalo i imate sve preporuke za isprobati.

Ove proizvode sam potrošila u prethodnom periodu, a volela bih da mi kažete da li ste probali nešto iz ove kategorije, kao i šta ste vi potrošili?

1 коментар: