Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 20. децембар 2020.

Recenzija Oriflame proizvoda | Branka Oriflame

Oriflame kozmetika je kozmetika mog detinjstva. Njihove proizvode sam prvo počela da koristim i uvek rado prelistam njihov katalog. U srednjoj školi bila sam njihov konsultant, ali već dugo godina ne radim. 
Oriflame kozmetika ima veoma dobre proizvode, kako make up, tako i skin care.
Dosta proizvoda su mi favoriti, kao što je Giordani Gold tečni puder i Volare parfem. 
GG tečni puder stalno kupujem i uvek ga imam u rezervi, dok Volare parfem mi je jedan od dražih parfema. Ako volite vanilu, obožavaćete ga.
Pre nekog vremena na moju adresu stigao je paket od Branke Oriflame.

Branka je jedna divna žena koja se bavi prodajom Oriflame proizvoda. Na njenom instagram profilu možete videti mnoštvo Oriflame proizvoda, informisati se o novim proizvodima i trenutnim akcijama, kao i poručiti Oriflame proizvode. Pored toga, kod Branke se možete učlaniti u Oriflame kozmetiku i postati njihov konsultant.

U paketu koji mi je stigao našla su se tri proizvoda, dve kreme za stopala i jedna kolonjska voda.
Feet up kreme za stopala su jako poznate i Oriflame ih ima u raznim varijantama. Mislim da smo svi nekad probali njihove kreme za stopala.

 
Imala sam priliku da probam kreme za stopala Feet up pumpkin limited edition i Feet up comfort sa avokadom i aloe verom.

Feet up krema sa uljem bundeve namenjena je nezi stopala.Radi se i limited edition kremi i  njena osnovna namena je nega i zaštita suve kože.
Ova krema čini stopala mekim i nežnim.
Pored ulja semena bundeve, u svom sastavu ima i glicerin i ureu.
Kod ove kreme, najpre pažnju mi je privukao njen miris koji je zaista veoma lep.  Svidja mi se što nakon nanošenja, miris se zadrži na koži neko vreme i ne ispari odmah. Krema je veoma lagane teksture, lako se razmazuje i koža je brzo upije. Nakon nje, stopala su jako mekana i nežna. Najbolje mi se pokazala kada sam je koristila nakon pedikira. Umirila je kožu i učinila stopala glatkim. Svidja mi se i to što ne ostavlja masan osećaj, pa nakon nje mogu odmah da obujem čarape.
Feet up comfort kremu sam prosledila drugarici, jer bi bilo previše da koristim dve kreme za stopala u isto vreme. Njoj se ova krema veoma dopala i kaže da je koristi svako veče.

Treći proizvod koji se našao u paketu je Oriflame Sensity Pink Bloom kolonjska voda u spreju. Ova kolonjska voda dolazi u pakovanju od 200ml i samo pakovanje napravljeno je od reciklirane plastike.
Sensity Pink Bloom kolonjska voda u spreju je pravi cvetno-voćni miris. Radi se o mešavinu mirisa božura, kruške i mošusa. Sam miris nije mnogo jak i nije zagušljiv, naprotiv veoma lepo miriše. Pumpica savršeno funkcioniše i miris se dugo zadržava na koži. Kako se ipak radi o cvetnoj noti, mislim da je proleće idealno vreme za ovaj parfem i da će to biti njegovih pet minuta. Iako sam ja ljubitelj vanile u svim oblicima, moram priznati da mi se ova kolonjska voda jako dopala. Divno miriše na koži, miris nije napadan, slatka nota i prethodnih dana često sam ga nosila. Ako volite cvetne mirise, sigurna sam da će vam se ova kolonjska voda dopasti.
Ja sam veoma uživala koristeći ove proizvode i smatram da Oriflame ima odličan izbor veoma dobrih proizvoda.
Sve proizvode možete pronaći na profilu Branka Oriflame, pa ako vas zanima pogledajte i obavezno javite šta ste vi izabrali.


1 коментар: