Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 19. децембар 2020.

LA BOMBA Handmade bath bombs - sinonim za užitak

Koliko vremena posvećujute sebi? Da li imate svojih 5 minuta?
Moram priznati da od kada sam postala mama po drugi put, slobodnog vremena skoro i da nemam. Nekad dan bude prekratak za sve obaveze, tako da jedva čekam da legnem u krevet. No, muž kada nije na putu uskoči i pričuva momke, pa mogu sebi da priuštim toplu kupku bez žurbe i razmišljanja da li će se beba probuditi.
Pre nekog vremena otkrila sam La Bomba - Handmade bath bombs koje tople kupke pretvaraju u pravi spa momenat.

La Bomba - Handmade bath bombs su šumeće kupke koje su ručno pravljene. Napravljene su od potpuno prirodnih sastojaka i eteričnih ulja. U svom sastavu imaju zdrave sastojke kao što su bademovo ulje, epsom so i soda bikarbona. Pored toga svaka bomba ima eterična ulja, kao i divan miris koji ispušta prilikom korišćenja činjeći pravi luxuzni ugodjaj.

Bombe koje sam imala priliku da probam su The Golden Temple i Marshmallow.
The Golden Temple bomba u sebi ima zrna himalajske soli koju krase opuštajuća svojstva. Ima svež i prirodan miris.

Marshmallow bomba je prava slatka šumeća kupka. Divnog mirisa za koji mislim da bi svi uživali u njenom korišćanju.

La Bomba Handmade bath bombs nastaju u Srbiji i možete ih pronaći na ovom instagram profilu. Pored ovih bombi u ponudi imaju i mini bombe od po 10 u svakom pakovanju.
Ja sam svoje bombe iskoristila u tople kupke i moram priznati da sam zaista uživala u korišćenju. Bomba u dodiru sa vodom počinje da se rastapa i peni ispuštajući divan miris. Sam miris nije jak, naprotiv veoma je blag. Koristila sam je u kadi, tako da sam u svom kupatilu priredila pravi spa ritual. Zaista veoma opuštaju, relaksiraju i odlične su kada želimo da se odmorimo. Veoma su lepe, dekorativne i smatram da su potrebne u svakom kupatilu.
Bez obzira da li volite duge kupke ili pak nemate vremena za to, pa čak iako nemate kadu možete uživati u njima. Ove bombe možete koristiti za pedikir tako što ćete ih rastopiti u lavoru i srediti svoja stopala. Ako nemate kadu, možete je staviti na pod tuš kapine i sama bomba u dodiru sa vodom istopiće se ispuštajući divan miris.
Kao što možete videti, mogućnost je puno, vaše je samo da imate ove bombice.


Нема коментара:

Постави коментар