Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 14. децембар 2020.

Hello December! | Outfit post

Zdravo, dragi moji! Nadam se da ste dobro! Ne znam za vas, ali meni je ova godina baš proletela. Čini mi se da je juče bio maj, a evo ga već decembar i vreme da se kiti jelka. Da li zbog cele ove situacije ili zato što nema snega uopšte nemam osećaj da nam stižu praznici.Nema one novogodšnje euforije koja stigne sa decembrom. Nadam se da će se pojaviti kada padne sneg ili približi Nova Godina. Kada smo kod snega, još uvek nije puno hladno, pa nam ne trebaju zimske jakne i kape, tako možemo da se oblačimo slojevito. Dzemperi, duge zimske haljine pravi su izbor za ovo vreme.  Shodno tome, želim da vam pokažem jedan outfit koji možete nositi u ovom periodu godine.


Radi se o odevnoj kombinaciji u kojoj dominra pončo i džemper haljina. Oba komada su veoma privlačna i u ovo doba godine veoma popularna. Pored toga, pogodni su za nošenje na debele čarape ili helanke.
Helanke koje nosim na ovim fotografijama su poručene sa Lightinthebox sajta. Izuzetno sam zadovoljna kvalitetom ovih helanki. Model je dublji, sam materijal je debeo i već na prvi dodir vidi se da se radi o jednom kvalitetnom komadu. Kako su deblje, samim tim su i toplije, tako da vam u njima neće biti hladno.

Džemper haljina je poručena sa DressLily sajta. Radi se o klasičnoj džemper haljini ravnog kroja sa vezicom oko struka. Materijal je tanji, ali super ide ispod ovog ponča.
Počo sam pre par godina poručila sa Rosegal sajta. Nosila sam ga veoma puno, a i dalje izgleda kao nov. Divnog je i mekanog materijala. Ovakvi modeli su veoma popularni i imate dosta varijacija na ovu temu.

Uz ovu kombinaciju izabrala sam ugg čizme i torbu koji su sa Gamiss sajta. Ovu torbu nosim uglavnom tokom zime, jer je velika, prostrana i sa puno pregrada. Sama boja mi je zimska i čim dodje hladnije vreme uvek nju prvu izvučem iz ormara.

Od aksesoara odlučila sam se za MK Handmande hair bands gumicu za kosu. Već sam vam pričala o njima i znate koliko volim ove gumice za kosu. Jako su lepe i  sasvim običnu frizuru učine posebnom.
Mislim da cela ova kombinacija izgleda veoma lepo i da se sve zajedno super uklopilo.
U nastavku teksta možete videti više fotografija. Nadam se da će vam se dopasti.


Džemper haljina - Heathered Belt Sweater Dress
Pončo - Rosegal 
Čizme i torba - Gamiss
Kao i do sada, za vas imam kupon kodove za popust.

Prilikom kupovine sa DressLily sajta koristite kupon kod ✨ Jakovljevic ✨ i ostvarite 22% popusta na celu porudzbinu.
Što se tiče Lightinthebox sajta možete iskoristiti kod ✨ LTB20 ✨ i ostvariti 20% popsta na celu porudžbinu.

Nadam se da vam se dopala ova kombinacija, kao i fotografije. Pišite mi vaše utiske.

Нема коментара:

Постави коментар