Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 28. децембар 2020.

Medical Plants - Favorit godine

Polako, ali sigurno stiže i kraj godine. Ova godina je, bar meni, prošla veoma brzo, čini mi se kao da je juče bio mart. Za kraj godine želim da sumiram utiske i predstavim vam svog favorita godine. Ove godine probala sam dosta novih proizvoda, imala puno divnih saradnji i divnu komunikaciju sa svojim pratiocima. Mnogo više sam koristila prirodnu kozmetiku, mnogo manje se šminkala. Od tuda je favorit godine prirodan brend i to Medical Plants. O njima i njihovim prozvodima sam već pisala u ovom tekstu, a danas želim da vam pokažem još par njihovih proizvoda, kao i da vam kažem zbog čega su baš oni moj favorit.

Medical Plants je porodična firma koja traje preko 25 godina. Njihovi proizvodi baziraju se na prirodnim sirovinama i veoma obraćaju pažnju na efikasnost svojih proizvoda.
U svojoj ponudi imaju proizvode za negu tela, lica i kose. 

U ovom tekstu predstaviću vam tri njihova proizvoda, Medical Plants Kaolin masku, Medical Plants Uljanu kupku i Medical Plants peptide filer serum za lice.

MP Kaolin Maska sadrži prirodnu glinu i minerale titanijuma i cink-oksida. MP Kaolin maska apsorbuje nečistoće iz pora tako da je koža glatka i nežna. Kaolin glina i cink-oksid poseduju umirujući efekat.
Primena: MP Kaolin Masku naneti na očišćeno lice u tankom sloju. Nakon 30 minuta isprati mlakom vodom. Pogodna za svakodnevnu upotrebu.(Izvor)

MP Kaolin maska je glinena maska namenjena osetljivoj koži. Dolazi u tubici od 50ml i pakovanje je jednostavno, ali veoma praktično kao što su i svi ostali Medical Plants proizvodi.
Sama maska je svetlo sive boje, ali kada se osuši na licu postane bela. Gušće je teksture što je i razumljivo, jer se ipak radi o maski koja sadrži glinu. Ova maska je veoma nežna i blaga, pa i pored toga što sadrži glinu neće dodatno isušiti kožu.
Nanosi se na očišćeno lice u tanjem sloju, a zatim nakon 30min ispere.
Ova maska se jako brzo suši na licu, ali ne stvara neprijatan osećaj zatezanja. Naprotiv, veoma je prijatna. Kada se osuši i prodje preporučenih 30 min, masku sam ispirala mlakom vodom. Nakon nje lice je čistije, rekla bih i svetlije, osveženo, mekano i nežno. Ne iritira kožu, kao što sam već rekla, ne isušuje već veoma lepo očisti lice.
Kako se ova maska veoma brzo osuši, možete je koristiti i kao sliping masku bez bojazni da ćete zaprljati jastučnicu, jer je efekat preslikavanja minimalan.
Ja je nisam još uvek tako koristila, ali kada budem, javiću vam utiske na instagramu. Za mene je ovo veoma dobra maska sa odličnim efektom i učinkom. Jedna, tako da kažem "radna" maska, jer sa njom mogu da radim i druge stvari, a ujedno i negujem svoje lice.
Cena ove maske je  765 dinara.

MP Peptid Filler pro-aktiv anti-age serum je je nova formulacija, izuzetno bogatog sastava. Sadrži hijaluronsku kiseline 3D strukture, peptide, antioksidanse, vitamin B3 i matični mleč. (Izvor)

Medical Plants serum sa peptidima namenjen je hidrataciji kože. U svom sastavu ima hijaluronsku kiselini i peptide koji hidriraju kožu i imaju veliku ulogu u ublažavanju tamnih kolutove ispod očiju.
Serum dolazi u pakovanju od 30 ml. Pakovanje je na pumpicu koja je veoma korisna. Ja volim pakovanja koja imaju pumpice, jer olakšavaju samu primenu proizvoda. Pored toga, ovaj proizvod ima i tako zvanu kapicu ili poklopac za pumpicu koji sprečava da prašina i bakterije dospeju u serum. 

MP serum sa peptidima je veoma tečan i za celo lice dovoljna je jedna pumpica. Jako lako se razmazuje i koža ga brzo upije. Nakon njega, na koži ostaje blago lepljiv osećaj. Taj lepljiv osećaj nije preteran, ali opet super korak za dodatnu kremu ili pak puder.  Rekla bih da nakon njega puder prelepo izgleda, što ovaj serum čini idealnim kao baza za puder. Pored toga, odlično neguje i hidrira lice. Najviše sam ga koristila nakon tonika, a pre kreme kao deo večernje nege. U danima kada mi je bila potrebna pojačana hidratacija, koristila sam ga i ujutru, pa je vrlo brzo postao jedan od omiljenih proizvoda za lice. Cena ovog seruma je 1355din.

MP Uljana Kupka Emolliens sa Uljem Pirinča je blaga i nežna kupka, prilagođena potrebama suve, osetljive i ekcemu sklone kože. Sadrži ulje pirinča bogato linolnom i linoleinskom kiselinom, vitamin B5, alantoin, glicerin i ulje lavande. Ovi sastojci deluju regenerativno i umirujuće, pomažući koži da održi prijatnu elastičnost preko dana. Ne isušuje kožu i ostavlja prijatan miris lavande čija aromatična nota pomaže relaksaciji. (Izvor)

MP Uljana kupka je nešto najnežnije što sam mogla da pružim svojoj koži. Jako je nežne teksture i veoma blagog mirisa kao i svi Medical Plants proizvodi. Za celo telo dovoljne su dve pumpice ove uljane kupke. U dodiru sa vodom blago peni, a kožu ostavlja mekanom i nežnom. Moja koža tela je jako suva i ova kupka je pravi melem za nju. Od kada je koristim neman problema sa suvoćom tela, nema više perutanja i suvih pečata. Ova kupka je savršena za sve koji vode računa o nezi svog tela.

Ove godine, od Medical Plants isprobala sam ukupno 6 proizvoda od kojih sam kremu za lice i potrošila do kraja. Ostale proizvode svakodnevno koristim. Veoma su blagi i nežni prema koži, ali dovoljno efektni da pružaju mojoj koži sve što je potrebno. Ni u jednom momentu nisu iritirala moju koži ili pak izazvali nešto na mom licu, naprotiv veoma uživam u njihovom korisćenju. Počev od veoma praktičnih pakovanja, do divnih tekstura i savršenog dejstva sasvim sigurno su zaslužili da se nadju na mesta favorita godine. Ovo je jedan brend koji stvara odlične proizvode i mislim da njihovi proizvodi zaslužuju da se o njima priča i piše.
Njihove proizvode možete pronaći na njihovom instagram profilu, a možete ih poručiti preko njihovog sajta.


*Da li i vi imate svog favorita godine?

Нема коментара:

Постави коментар