Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 2. децембар 2020.

Recenzija Ruske Naravne Kozmetike | Konačni utisci

Pre nekog vremena na moju adresu stigao je paket sa proizvodima Ruske Naravne Kozmetike.
Jako sam se obradovala sadržaju ovog paketa, jer se radi o novom brendu sa čijim proizvodima se prvi put susrećem.
Ruska Naravna kozmetika je ruska prirodna narodna kozmetika. Radi se o kozmetici koja je zasnovana na prirodnim proizvodima i upotrebi bilja u stvaranju istih.

Ruska Naravna kozmetika dostupna je na ovom sajtu. Vrše dostavu po celoj Evropi i dostava je besplatna za porudžbine preko 30€.  U okviru Ruske Naravne Kozmetike dostupno je više kolekcija sa različitim proizvodima.
U paketu koji je stigao do mene našla su se tri proizvoda iz kolekcije Čista linija,Sto recepata lepote, kao i Šumski balzam.

Proizvodi iz kolekcije Čista linija spadaju u grupu proizvoda za negu tela, lica i dekoltea. U svom sastavu imaju prirodna bilja, ulje jojobe, kao i pantenol i retinol.
Iz Čiste linije imala sam priliku da probam dva proizvode za negu lica, piling i kremu za lice.
Čista linija piling dolazi u tubici od 50ml. Namenjen je osvežavanju kože, masaži lica i uklanjanu mrtvih čelija.
Kažu da sadrži 100% prirodnu osnovu, kao i sok maline. Namenjen je suvoj i osetljivoj koži.

Čista linija piling je veoma nežna i blag piling, ali bez obzira na to, jako lepo očisti lice. Nakon njega koža je veoma mekana i nežna. Ima blag miris za koji verujem da bi svima prijao. Meni se veoma svideo baš zato što je toliko nežan da ne iritira kožu, ne grebe, a pri tome lice nakon njega izgleda divno.

Čista linija krema za suvu kožu namenjena je, kako kažu, vlaženju lica, kao i suvoj koži. Radi se o dnevnoj kremi koja u sebi ima ružu. Dolazi u pakovanju od 40ml.

Ova krema kupila me je već na prvo korišćenje. Jako nežna krema koja se lako razmazuje, a njen učinak je odmah vidljiv.
Koža je momentalno mekša i svežija. Nakon nje nemam pojavu zatezanja kože i svraba što može da mi se desi u ovom periodu godine. Iako su naveli da se radi o dnevnoj kremi, meni je najviše odgovarala kada sam je koristila uveče.

Sto recepata lepote hidratantna krema od krastavca namenjena je svim tipovima kože. Njena osnovna uloga je brza hidratacija lica.

Ova krema dolazi u pakovanju od 40ml. Jako je nežne i lagane teksture i zbog toga koristila sam je kao dnevnu kremu. Ima ugodan miris. Lako se razmazuje i kako je veoma lagana potrebna je jako mala količina za celo lice.
Ja sam je koristila ujutru, kao dnevnu kremu, nakon seruma. U kombinaciji sa serumom držala je moju suvu kožu pod kontrolom. Dopala mi se, mada verujem da bi mi se još više svidela da je koristim u letnjim danima, jer ne masti lice i brzo se upija, a u letnjim danima to mi je potrebno, dok sada moja koža zahteva jaču negu.

Jedan od proizvoda koji su se našli u paketu je i ovaj Šumski balzam pasta za zube. Radi se o pasti koja u sebi ima ekstrakt propolisa i kantariona. Namenjena je jačanju i nezi desni.
Ima jak i intenzivan miris četinara, kao i svetlo zelenu boju. Pored propolisa i kantariona, sadrži i žalfiju, kao i sok aloje.
Lepo pere zube, nisam primetila da mi je izazvala neke neželjene efekte, ako izuzmemo jači miris, nemam zamerke na nju.

Čista linija maska za lice namenjena je osvežavanju lica. Sadrži koktel ledene nane koja razbuđuje kožu i uklanja nadutost, kao i vulkansku vodu koja koži pruža optimalni hidrataciju.
Moram da kažem da mi se ova maska veoma dopala. Baš, ali baš osvežava i hladi lice. Taj efekat svežine i hladjenja vidljiv je i dok držite masku na licu.
Veoma je natopljena, pa sam tu tečnost iskoristila i nanela na ruke, vrat i dekolte.
Koža mi je bila divna nakon nje, a taj efekat bio je vidljiv i sledeće jutro. Zaista se radi o jednoj veoma dobroj maski za lice.  Ako bih morala da biram, od svih ovih proizvoda, maska je moj definitivni favorit.

Poslednji proizvod koji se našao u paketu je Mix Box maski za lice. Radi se o kutiji sa tri maske za lice, odnosno jednom osnovom i dvema bazama, što znači da ih međusobno možete miksati i praviti svoju masku.
Ovaj set nisam probala, jer sam ostavila za vas, tako da je i toku giveaway u kojem možete osvojiti ovaj savršeni box.
U giveaway-u možete učestvovati na mom instagram profilu, kao i fb stranici.

Veoma mi je drago što sam imala priliku da probam ove proizvode, jer su nešto novo što do sada nisam probala.
Ove proizvode možete videti i poručiti putem instagram profila ruska_naravna_kozmetika.si. Pored ovih proizvoda, dostupni su još mnogi drugi, pa ako vam izgledaju zanimljivo, preporučila bih vam da pogledate.


*Da li ste učestvovali u nagrađivanju?

2 коментара: