Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 15. јун 2021.

BLEND2GO Prenosivi usb blender

Volim smuti, ali uvek me je zamarala činjenica da mi je za njega potreban blender, a moj blender je isuviše veliki da bih u njemu miksala par voćki. Pored toga oduzima mi puno vremena samo održavanje blender nakon korišćenja, tako da bih se uvek predomislila nego što bih ga iskoristila za pripremanje smutija. 


Od kada sam promenila način ishrane i počela zdravije da se hranim najveći problem bio mi je šta pojesti za doručak, jer sam često ujutru van kuće. No, pre nekog vremena rešila sam i to, jer je na moju adresu stigao jedan super aparat. Radi se o BLEDN2GO prenosivom blenderu.
BLEND2GO prenosivi blender mi je apsolutni saveznik u zdravoj ishrani. Svako jutro uz pomoć njega pripremam doručak. Bilo da sam kući ili van, uz njega imam zdrav i lak obrok.

Fascinira me činjenica da ga jednostavno mogu izvaditi iz torbe i pripremiti veoma ukusan smuti. 


BLEND2GO dolazi u pet različitih boja i moj je u beloj boji. Uz njega dobijate uputstvo za održavanje, kao i usb punjač uz pomoć kojeg ga punite.
Jednom napunjen blender služiće za ukupno 10 pripremanja zdravih napitaka i smutija.
Uključuje se pomoću touch dugmeta i automatski je podešen da se isključi nakon 30 sekundi miksanja.

Jako mi olakšava činjenica da ga mogu poneti sa sobom i bilo gde napraviti doručak ili pak užinu. Dovoljno je veliki da u njemu napravim napitak koji će me držati sitom par sati, tako da nema potrebe da posegnem za grickalicama.
Takođe, nije mi potrebna ni čaša iz koje ću popiti smuti, jer to sve mogu uraditi iz njega.  U njemu napravim smuti i popijem ga. 

Jako lako se održava i pere uz pomoć tople vode, ali je ipak potrebno nakon nekoliko dana detaljno pranje, no i to ne oduzima puno vremena.

U njemu najčešće pravim smuti od jednog jogurta, pola banane i par jagoda ili jabuke. Preukusno je, a i zdravo, tako da mi ta kombinacija  najviše odgovara.

Apsolutno sam oduševljena ovom prenosivim blenderom i jako mi je drago da ga imam kao svog saveznika u zdravoj ishrani. Žao mi je što ga nisam imala dok su deca bila mala, jer bi mi puno olakšao u pripremanju kašica.
Cena BLEDN2GO prenosivog blendera je 3990din i dostava je besplatna za Srbiju. Možete ga poručiti preko njihovog sajta.
Smatram da ovaj prenosivi blender vredi svih para, jer dok ga ne probate ne možete znati koliko će vam olakšati svakodnevnicu.
Prava stvar koja je potrebna svima!

Нема коментара:

Постави коментар