Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 4. јун 2021.

Medical Plants Sun Protect Zaštitna krema SPF 25 + UVA/UVB

Spf zaštita je tema koja se negde stalno provlači, posebno tokom leta kada poraste temperatura. Međutim, spf je potreban tokom cele godine, ne zavisno od vremenskog perioda, jer je i tokom zime uv indeks visok, pa je potrebno kožu zaštiti na pravi način.
Spf krema koristi se kao završni korak nege, nakon kreme ili kao podloga za tečni puder.
Koristi se ciljano u smislu zaštite naše kože od prekomernog sunčevog zračenja.
Na našem tržištu postoji jako puno preparata kojima možemo zaštiti naše lice, a ja vam u ovom tekstu prenosim svoje utiske o jednom od njih. Radi se o Medical Plants Sun Protect Zaštitnoj kremi SPF 25 + UVA/UVB .

Medical Plants Sun Protect zaštitna krema ima spf 25 i štiti kožu lica, vrata i dekoltea od štetnih UVA i UVB zraka. Nanosi se pre izlaganja sunčevoj svetlosti ili kao što sam već rekla kao dodatni korak nege ili podloga ispod pudera.


Krema dolazi u pakovanju od 50 ml. Radi se o tubici koja je veoma praktična, tako da može stati u svaku torbu ili neseser, pa je možete poneti sa sobom.


Medical Plants Sun Protect krema sa zaštitnim faktorom 25 ima, na prvi pogled gustu teksturu, a kada se nanese na kožu, veoma lako se razmazuje. Malo je, ne mogu da kažem masnija, pre bih rekla da u sebi ima neko ulje, jer takav osećaj ostavlja na licu. No, bez obzira na to, kroz par minuta koža je upije i spremna sam za izlazak. Ono što je jako važno, ova krema ne ostavlja bele tragove.

Probala sam je i kao podlogu za puder, nije menjala strukturu samog pudera niti bilo šta drugo, naprotiv, puder preko ove kreme izgleda jako lepo, a ja sam sigurna da je moja koža zaštićena.

Medical Plants zaštitna krema SPF 25 + UVA/UVB je odličan izbor tokom cele godine, pa i sada kada je sunčevo zračenje visoko. Uz ovakvu zaštitu, naše lice, vrat i dekolte biće na adekvatan način zaštićeno, jer nije sve u bronzanom tenu i preplanulosti, mnogo je važnije da je naša koža zdrava.
Nadam se da smo svi već naučili koliko je solarijum štetan i da ga treba zaobilaziti u širokom luku, jer i uz spf zaštitu možemo da dobijemo lepu boju, a da naša koža ostane zdrava. 
Ono što moram da napomenem je da nakon korišćenje kako ove kreme, tako i bilo koje druge sa spf-om, nije dovoljna klasična umivalica, jer ona ne može da ukloni spf, već je potreban i uljani čistač. Što znači najpre umivalica na bazi ulja, ja koristim ulje od kanabisa iz Avona, a zatom i gel na bazi vode, odnosno u mom slučaju Medical Plants Blagi pantenog gel za umivanje. Tada sam sigurna da je moja koža na pravi način očišćena.
Ovu kremu možete poručiti na Medical Plants sajtu, a ujedno i pogledati njihovu paletu proizvoda, jer imaji izuzetno kvalitetne proizvode koji iza sebe imaju dugogodišnju tradiciju.
Cena Medical Plants Zaštitne kreme je 890din.
I zapamtite, lepa koža je zdrava koža, a ne preplanula!

Нема коментара:

Постави коментар