Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 10. мај 2017.

Lady coffee piling i Puter za telo sa mirisom kapućina - WooW sapuni i kozmetika

Ćao drage moje!
Za danas sam vam pripremila još jednu recenziju dva proizvoda od WooW sapuna i kozmetike.
Kao i do sada,radi se o prirodnim,ručno rađenim proizvodima,a vi znate da sam ja veliki fan takvih proizvoda i da ih rado koristim.


Ovoga puta,reč je o cafenom pilingu za lice i telo sa mirisom papaje i puterom za telo sa mirisom kapućina.
Piling mi je stigao u kesici,koji je nešto poput testera,ali je tu bilo bar za 3 korišćenja.


Ono što me je bilo malo odbilo je to što je bio u pitanju citrusni miris,a ja nisam neki fan citrusnih mirisa. Ali moram priznati da se kod ovog pilinga,papaja oseća u tragovima,što mi  nije zasmetalo. Više dominira kafa koja je i jedan od glavnih sastojaka.
Sastojci:
  • Coconut oli
  • Sweet Almond oli
  • Sugar
  • Vitamin E
Ovaj piling sam koristila više kao piling za lice,mada slobodno ga možete koristiti i za telo. Meni je odgovarao za lice,jer imam suvu kožu,a ulja u sastavu su mi kožu držali hidriranom,mekom i nahranjenom.
Sitno je samleven,što olakšava nanošenje,ne prosipa se,pa iza sebe nećete ostaviti haos,već će svako zrno pilinga biti iskorišćeno.


Lady coffee piling sam na vlažno lice nanela i ostavila da odstoji 5min. Nakon toga sam ga isprala. Prema koži nije grub,već jako nežan,tako da će odgovarati i osobama sa najosetljivijom kožom.


Sledeći proizvod koji želim da vam pretstavim je puter za telo sa mirisom kapućina.


Butter lagane hidratantno - hranjive teksture omogućava opuštajuću regenerativnu negu i masažu svih tipova kože, posebno suve i atrofirane. Kožu bogato hidrira, hrani, daje joj osećaj glatkoće i mekoće sa mirisom kapućina. U pondi ima još dosta mirisa po vašoj želji. Sadrži prirodne aktivne sastojake.(IZVOR)

Jako sam se radovala ovom proizvodu,jer obožavam putere za telo,a i kada sam videla da je sa mirisom  kapućina,jako sam se obradovala jer volim ovakve,slatkaste mirise.


 Buter za telo miris kapućino srculence u sredini je piling srcrub sapunčić mirisa čokolade kao EXTRA dodatak pakovanju.Pakovanje 150g butera je 300 din. Lako se razmazuje po koži i veoma malo je potrebno jer krema nije masna. Lako upija a koža će vam satima mirisati na čoko kapućino! Pravim po porudžbini i druge mirise.
Sastav: Shea puter, kokosovo ulje, maslinovo ulje, prirodni kakao, kozmetički miris kapućina.
(IZVOR)



Prvo što mi se svidelo je pakovanje,sa ovim srculencetom jer deluje jako luksuzno,a i moram priznati,jestivo.
Sam puter je jako čvrst,ali u dodiru sa telom se topi i imam utisak kada ga mažem,da umesto njega mažem neko ulje. Koža ga ne upija brzo,ostaje taj po malo uljani osećaj,ali pamučna pidžama ga svakako neće upiti,tako da slobodno možete da ga koristite pred spavanje.
Miris kapućina se i do par sati zadržava na koži,a kože posle njega je premekana i hidrirana. Pojava suvih pečata na telo,posle ovog putera,se neće pojavljivati.
Mislim da će biti idealan za zimu,jer baš tada naša koža traži pojačanu negu i hidrataciju.

Kao i do sada,ja sam prezadovoljna WooW proizvodima i svima bih preporučila da ih probaju,jer su pre svega jako povoljni i jako kvalitetni. Vaša koža će vam biti zahvalna,jer u moru hemije,uvek je bolje koristiti proizvode koji su rađeni na prirodnoj bazi.

                              ****Da li ste probali nešto iz WooW asortimana?*****

5 коментара: