Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 13. мај 2017.

The ONE set za oblikovanje obrva

Ćao drage moje!
Pre nekog vremena mi je ponovo stigao paketić od Jelene i jako sam se radovala testiranju.
U paketiću su se našla 3 proizvoda,jedan sam već ranije probala,dok preostala dva nisam.
Kako me je Jelena pitala,da li bih želela da probam set za oblikovanje obrva,što sam ja prihvatila,set je bio prvi proizvod koji sam odmah krenula da testiram.


The ONE set za oblikovanje obrva dolazi u pakovanju od 3g i spada u liniju jednog od najkvalitetnijih Oriflame brendova. Pored Giordani Gold linije proizvoda,The ONE linija je najkvalitetnija i odatle potiču najbolji Oriflame proizvodi.
Što se tiče ovog seta,nisam ranije probala ništa slično. Kako su moje obrve jako svetle,bio mi je potreban proizvod koji će im dati prirodnu boju i malo ih popuniti,a ovaj set je pravi proizvod za to.

The ONE set za oblikovanje obrva- 
Kompaktan,sveobuhvatan set sadrži sve što vam je potrebno za lepo definisane obrve prirodnog izgleda.Set ima dve nijanse boje koje se mogu mešati,2 zakošene četkice i vosak. (Izvor)

Kada dobijete proizvod,dobijate ga upakovan u kartonsko pakovanje na kome se nalaze osnovne informacije,kao što je sam sastav proizvoda.



Pakovanje je jako malo što mu omogućava da se nosi u torbi bez bojaznosti da će zauzeti puno mesta.
Jako je praktično jer u sklopu njega dolazi ogledalce kao i dve četkice za nanošenje.
Pored toga dobijate 2 boje i vosak,tako da će set odgovarati svima.








Prva boja će odgovarati devojkama koje imaju tamnije obrve,dok će druga odgovarati devojkama koje kao ja imaju svetlije obrve. Jako mi se sviđa što pomoću ovog proizvoda ne dobijate onaj napadan,veštački izgled,već obrve budu veoma prirodne kao što i sam proizvođač obećava.
Takođe,moram da kažem da sam prezadovoljna voskom koji dobijate u sklopu seta,jer jako lepo oblikuje obrve i fiksira,tako da će te sprečiti izgled razbarušenih obrva.
Četkice koje dobijate uz njega,jesu male ali opet možete da ih iskoristite za nanošenje boje i voska,kao i da ih u bilo kojem trenutku popravite.
Jako mi se sviđa ovaj proizvod,sa njim sam uvela još jedan korak u svakodnevnom šminkanju i sigurna sam da će odgovarati svim devojkama koje žele da postignu prirodan izgled svojih obrva.
Set možete poručiti kod Jece na stranici Jecin Oriflame Svet po ceni od 699din.

****Šta vi koristite za postizanje prirodnog izgleda svojih obrva? Da li ste probale ovaj proizvod?****

8 коментара:

  1. Анониман13. мај 2017. 06:14

    Divan post. Nisam probala ovaj proizvod ali mi se čini da je okej. ❤
    Pratim te pa ako želiš uzvrati. 💋
    Zamolila bih te da ako možeš pročitaš poslednji post i ostaviš komentar. Treba mi zbog saradnje. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ovaj proizvod, ali deluje zanimljivo, inace post je super, potrudila si se, zaista odlično. Pratim te, pa ako zelis uzvrati 🍀🙈

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. U poslednje vreme ne volim senke za obrve, lakse mi je da koristim olovke ali ovaj set deluje divno :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post draga <3 nisam probala ali deluje bas zanimljivo :)
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam probala ali je odličan <3 sviđa mi se što ima 3 nijanse, imam the one korektor i puder, maskaru i ruž, super linija, odlični proizvodi, vjerujem da je i ovaj :)

    ОдговориИзбриши
  6. imam ovaj set, ali u starom pakovanju, koristim ga redovno i odlican je, senke su bas dobro pigmentovane

    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши