Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 18. мај 2017.

Oriflame Milk Honey hand & body cream i Love Nature creamy mask

Ćao drage moje!
Za danas sam vam pripremila nastavak recenzije preostala dva Oriflame proizvoda koja sam dobila od Jelene.
Radi se Milk Honey kremi za telo i ruke,kao i  Love Nature krem maski za lice.


Milky Honey krema za telo i ruke dolazi u plastičnoj teglici od 250ml.
Već dugo vremena slušam priču o tome kako Oriflame ima jako dobre kreme za telo baš u teglicama,ali sam kupovinu odlagala,jer mi je pakovanje delovalo ne praktično. Međutim,sve sam više postala fan takvih pakovanja,jer mogu celokupan proizvod da iskoristim,dok kada se radi o tubicama,ma koliko se trudili da sve istisnemo,uvek će ostati malo proizvoda.
Samo pakovanje ove kreme je veoma kvalitetno i čvrsto,tako da su male šanse da će se prilikom pada razbiti.





Kada otvorite poklopac,krema ima zaštitnu foliju kao znak da je niko pre vas nije otvarao,što je po meni veliki plus.
Sama tekstura kreme me podseća na puding,jako lako se razmazuje,na koži ne ostavlja lepljiv trag,već je koža veoma brzo upija.



Veoma malo kreme je potrebno kako bi namazali celo telo,tako da će vam ova krema dugo trajati i zaista se isplati kupiti je.
Što se tiče mirisa same kreme,on je na početku malo jači,dok u dodiru sa telom on gubi svoj intenzitet i postaje prijatan.
Veoma pozitivno sam se iznenadila sa ovom kremom,iako su je mnogi hvalili,ja nisam bila toliko sigurna u njenu delotvornost. A sada mi je postala obavezan korak posle tuširanja.
Cena ove kreme je oko 500 din,mada često je možete pronaći i jeftinije.

Drugi proizvod koji sam dobila od Jelene je bila Love Nature krem maska za lice od ovasa namenjena suvoj koži.






Ja sam ovu masku za lice već koristila,samo što je ona bila full size,međutim izbacili su ga iz prodaje,pa je sada možete kupiti samo ovako u kesicama od 10ml.
Iako je pakovanje od 10ml,u njemu ima dovoljno proizvoda za 3 do 4 korišćenja.
Sama tekstura maske je kao krema i kada je nanosim na lice nemam osećaj da stavljam masku za lice već kao da stavljam kremu za lice u malo debljem sloju.
Ovu masku za lice je potrebno držati na licu 10min i zatim isprati.
Maska se jako lako ispira i jako je lagana,takođe ima veoma prijatan i nežan miris.
Koža nakon nje je mekana i hidrirana što je suvoj koži potrebno.
Cena ove maske za lice je  69din.

Ja sam jako zadovoljna Oriflame proizvodima i drago mi je što se ne menjaju,već i dalje imaju jako povoljne proizvode. Stalno imaju neke akcije i popuste što svakako vredi iskoristiti.
Ova dva proizvoda o kojima sam vam danas pričala,kao i ostale Oriflame proizvode možete poručiti kod Jelene na fb stranici Jecin Oriflame Svet.

****Da li ste koristile nešto od Oriflame kozmetike? Kakvi su vaši utisci?****

5 коментара:

  1. Odlican post draga <3 nisam probala ali deluje bas zanimljivo :*
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  2. Kao sto sam vise puta rekla, obozavam i oriflejm i ejvon, upravo zbog ovako divnih preparata. Preferiram ejvon sminku, dok od oriflejma upraov volim oovakvu kozmetiku. Ja sam koristila ovakvu kremu za telo, samo mislim da je bila sa drugacijim ekstratom. Takođe bih ti preporucila njihovu djordanijevu kremu za telo, jer tako mirise da ti nije neophodan ni jedan drugi parfem posle nje. Inace sjajna recenzija, zaista odlican post.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni proizvodi, nazalost nisam ih jos probala, ali nadam se da hocu :) Super post :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post draga <3 koristila sam njihove kreme za telo i bas su dobre, mirisu predivno :* masku za lice nisam probala. Verovatno bih probala onu verziju za masniju kozu <3
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши