Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 27. мај 2017.

VELNEA Micelarna voda

Ćao drage moje!
Za danas sam vam pripremila recenziju još jednog proizvoda iz Lilly asortimana,a reč je o brendu VELNEA i njihovoj micelarnoj vodi.





Kada je reč o micelarnoj vodi,ona je postala obavezan korak u mojoj rutini čišćenja lica. Volim da isprobavam nove micelarne,tako da retko kada kupim istu.
Prvenstveno mi je bitno kod same kupovine je to da odgovara mom tipu kože i da hidrira,jer kao što znate moja koža je suva i hidratacija joj je veoma potrebna.
Što se tiče Velnea kao brenda,koristila sam samo jedan njihov proizvod,a to su bile neke blaznice za ukljanjanje šminke koje su već bile natopljene proizvodom. Međutim,ja te blaznice ne mogu više da pronađem,tako da su ih verovatno izbacili iz prodaje.
Kada sam potrošila Nivea micelarnu vodu,bila sam u potrazi za novom. Najpre sam želela da kupim micelarnu vodu od Veoma Zdrave Kreme,ali me je ova privukla baš zbog cene,jer koštala je svega 230din za 250ml. A to je,morate priznati,jako primamljivo.



Velnea micelarna voda pretstavlja novitet iz Velnea linije proizvoda za negu lica čija je formula obogaćena pantenolom koji hidrira i umiruje kožu,dok glicerin održava optimalni nivo vlažnosti.
U jednom koraku efikasno otklanja šminku i nečistoće sa lica. Ne sadrži paraben,parafin,kao ni alkohol i prilagođena je potrebama svih tipova kože. (IZVOR) 

Velnea micelarna voda dolazi u pakovanju od 250ml. Namenjena je svim tipovima kože i kao što proizvođač kaže,ne sadrži štetne sastojke kao što su paraben,alkohol i parafin.



Jako je nežna i ima veoma blag miris koji je jako prijatan,što se meni dopada jer ne volim jake mirise na svom licu.
Što se tiče uklanjanja šminke,da bi ste uklonili celokupan make up trebaće vam sigurno par tufera,ali ja je koristim tako što sa njom uklonim površinski sloj šminke,a onda ostatak uklonim mlekom za skidanje šminke i na kraju ponovo naspem micelarne vode na tufer i sa njim pređem preko lica za svaki slučaj ako je ostalo malo mleka za skidanje šminke ili neka nečistoća.Uglavnom mi posle toga tufer bude čist.
Kako se ne šminkam baš svakog dana,tada micelarnu vodu koristim za čišćenje lica,pre dnevne ili noćne kreme i jako sam zadovoljna kako očisti lice.
U svakom slučaju,jako dobro radi posao za koji je namenjena.
Takođe,nisam primetila ni kakve iritacije,bubuljie,crvenulo kao ni isušivanje. 
Ono što mogu da kažem na kraju je to,da je ovo jako dobra micelarna voda i veoma povoljna. Svakako treba obratiti pažnju na ovakve brendove koji nisu dobili mnogo prostora kako bi eksponirali svoje proizvode.
Trenutno je ova micelarna voda na sniženju na Lilly sajtu i košta 209din,tako da bacite pogled na nju.
 
 
*****Da li ste probale nešto iz VELNEA asortimana i koja micelarna voda je vaš favorit?*****



5 коментара:

  1. Hvala što si podelila sa nama ovaj post draga, u potrazi sam za nekom micelarnom vodom. :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Micelarna voda je i u mom slucaju neizostavna stavka u svakodnevnoj rutini. Konkretno ovu do sada nisam ni vidjala, niti koristila, ali mi ipak izgleda veoma interesantno i koristno, jer je, kako kazes, blaga i blagog mirisa, sto mi je veoma bitno. Ja inace sminku ne skidam micelarnim vodama vec maramicama za skidanje sminke, a ona mi sluzi samo za hidrataciju, tako da bi mi ova zaista dobrodosla, a i cena je vise nego primamljiva. Defintivino cu je probati.Jos jedna odlicna recenzija, draga Ivana, sjajan post.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam micelarne. :) ovu nisam do sada probala ali sigurno cu <3
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. Trenutno koristim Garnier micelarnu, ali i ova mi deluje interesantno, mozda cu je probati u nekoj buducnosti. Odlican post :)

    ОдговориИзбриши
  5. Prelep post,sve jasno i lepo opisano👍

    ОдговориИзбриши