Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 3. мај 2017.

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay

Ćao drage moje!
Za danas sam vam pripremila recenziju L'Oreal Elseve extraordinary clay linije koja je namenjena kosi kod koje je teme masno,a krajevi suvi. Proizvođač obećava i do tri dana čiste kose.

Ova linije se sastoji od maske za kosu koja je na bazi gline i nanosi se pre pranja kose,šampona i balzama za kosu.
Kao što znate,ovi proizvodi su se nalazili i na mojoj wish listi (klik klik) i nisam žurila sa njihovom kupovinom dok nisam čula neke prve utiske koji su bili pozitivni i tek nakon toga sam se odlučila na kupovinu.
Moja kosa je jako masna sa veoma slabim volumenom. Takva je da je večeras operem,odem na spavanje i ujutru mogu samo da je zavežem u rep jer se ona već izmastila. Jako sam se radovala kada sam videla da je izašla ova linija proizvoda,jer sam mislila da će mi omogućiti pranje kose bar svaki drugi dan.
Ali ona to nije uradila. I pored toga što je maska za kosu sa glinom,a glina je poznata u svojoj borbi sa masnom kosom,kao i licem,ova maska meni nije uradila baš ništa.



 Nanosi se kao pre pranja kose,samo na teme i ostavlja da odstoji 5min,nakon toga se ispira i nanosi šampon i balzam. Ima jako svež i lep miris,dok je tekstura prilično gusta što malo otežava nanošenje. Kada se nanese,oseti se blago hlađenje. Nakon tih 5min koliko je maska na kosi,ona se malo stvrdne,ali se i pored toga lako ispira.
Što se tiče šampona,ja sam uzela u pakovanju od 250ml ali ima i veće pakovanje od 400ml.


Sličnog je mirisa kao i maska,identične strukture kao i ostali šamponi za kosu. Prednost kod ovog šampona je u tome što jako lepo peni i nije potrebno dva šamponiranja kako bi oprali kosu. Jedino što mi se ne sviđa je to što kada ga isperem,kosa pod rukom bude jako suva.


Što se tiče balzama,mislim da je on najbolji od sva tri proizvoda iz ove linije.
Ima dosta drugačiju teksturu od standardnih balzama za kosu. Nekako je više kao mleko,nije gelast.
Jako je velika razlika pre i posle njega. Na kosi se drži 5 do 10min i nakon toga se ispere. Kada ga isperete,kosa će biti jako mekana i nežna na dodir. A osim te mekoće,jako se lako i razčešljava.


Moje krajnje mišljenje je da ova kolekcija ne radi to za šta je navedena,bar kod mene. Nije mi kosu držala čistom dva dana,desilo se kao i sa ostalim šamponima. Takođe,nisam primetila ni da je dala neki veliki volumen. Mislim da je i ovoga puta marketing uradio svoje i da je samo balzam vredan kupovine.


 
*****Da li ste probale ove proizvode?Kakvo je vaše mišljenje?******

9 коментара:

  1. bas mi je zao da ne funkcionira, citala sam na nekim postovima da je funkcionirala, ja nažalost nisam probala, ali mogla bi da vidim kako ce meni bit.. jer i ja imam isto dosta masnu kosu, i ne znam sto da radim s njom

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam i ja jako puno pozitivnih recenzija,ali kod mene definitivno nije uradila ništa. I moja kosa je jako masna i do sada nisam pronašla proizvod koji bi joj 100% odgovarao.

      Избриши
  2. Divan post draga, balzam sam probala i odlican je 💞💞

    ОдговориИзбриши
  3. Vredi probati. Pratim te, pogledaj moj blog ako želiš :*

    mybeautydiary123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi je krivo sto ti ne radi nista. Ja sam odusevljena i bas mi se svidja. <3
    Ako ti nije tesko pogledaj moj novi post i klikni na linkove ispod slika :D hvala puno <3
    http://lepojkicaimama.blogspot.rs/2017/05/moja-romwe-wish-lista.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Klikam,ne brini. :) Pratim te i na fb,pa kada izbacis neki link,kliknem,nije mi problem.

      Избриши