Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 13. фебруар 2021.

Isprobavanje Oriflame proizvoda

Ćao, dragi moji! Dobro došli u novi tekst.
Danas želim da vam pišem o Oriflame kozmetici. Sigurno ste čuli, a verujem i isprobali njihove proizvode. Ja prema Oriflame kozmetici gajim posebnu ljubav, jer sam dugo vremena bila njihov konsultant i kada god mi se ukaže prilika da koristim njihove proizvode veoma rado prihvatim.
Asortiman njihovih proizvoda je veoma raznovrstan i često imaju super sniženja.
Danas ću vam pisati svoje utiske o pet njihovih proizvoda koje sam koristila u poslednje vreme.

U paketu koji mi je stigao od Maje Vukašinović dobila sam dva proizvoda za negu i tri za šminkanje. Maja je jedna divna mlada žena koja se bavi prodajom Oriflame proizvoda. Kod nje možete poručiti Oriflame proizvode, ali i postati deo Oriflame kompanije i kupovati sa popustom.
Počeću najpre od proizvoda za negu i to baš od Swedish Spa butera za telo koji me je oduševio na prvo mazanje.

Oriflame Swedish Spa buter za telo dolazi u pakovanju od 200ml i samo pakovanje je plastično i prilično veliko. Mada moram priznati da iako je plastično pakovanje, veoma je čvrsto i kvalitetno urađeno.

Ovaj bodi bater ima jedan predivan miris. Miris je prefinjen i ni malo jak. Podseća me na neki dobar parfem. Dugo se zadržava na koži, čak i na odeći koju nosite nakon mazanja.
Što se tiče teksture, dosta je neobična,  nekako vazdušasta. Jako lako se nanosi i razmazuje. Koža ga odmah upija i ono što je meni jako bitno ne ostavlja masan osećaj tako da mogu odmah da se obučem. Koža nakon njega je divna, na dodir mekana i nežna. Zaista mi se baš dopao i ne propuštam ni jedno mazanje.
Cena Swedish Spa butera za telo je 999din, ali često bude na sniženju.

Oriflame krema za ruke sa kokosovim uljem je raj za sve koji vole miris kokosa. Miriše čak i kada je zatvorena, ali miris nije plastičan, već onaj pravi miris kokosa. 
Lagane je teksture, lako se razmazuje i brzo  upijaja. Fino neguje ruke i ostavlja kožu mekanom. Zaista jedna dobra krema koja je super za dnevnu negu.
Cena ove kreme je 169din.

Oriflame The One dvostrana maskara je pravo otkriće. Probala sam dosta Oriflame maskara, ali ovu nisam.
Radi se o maskari koja ima dve četkice ili faze. Jedna za dužinu, a druga za volumen.

Rekla bih da su ovo dve maskare u jednom pakovanju. Četkica za dužinu jako lepo izvuče trepavice i ne slepi ih, dok druga daje odličan volumen. Obe u kombinaciji daju efekat veštačkih trepavica što se meni jako dopada. Pored toga, maskara se ne kruni i ne razmazuje. Malo teže se skida, ali u kombinaciji sa nekim jačim ili uljanim skidačem šminke nema problema.
U februarskom katalogu je snižena i njena cena je 549din.

The One ajlajner je vodootporan ajlaner, ali u katalogu imate istu verziju klasičnog ajlajnera koji nije vodootporan.
Ovo je ajlajner u obliku flomastera koji je intenzivno crn i pigmentacija je na zavidnom nivou. Ja sam neko ko ne koristi ajlajnere, jer nikad nisam uspela pravilno da ga nanesem, a da se ne umažem, pa ih zato i izbegavam.
Ovaj ajlajner prosledila sam drugarici i ona kaže da je prezadovoljna, takođe kaže da je veoma postojan i da se ne razmazuje.
Njegova cena u aktuelnom katalogu je 549din.

Poslednji proizvod koji se našao u paketu je The One Colour Unlimited senka. Ovo je senka u stiku i ima 1.2g.
U katalogu dostupno je ukupno 10 nijansi i moja nijansa je iced sand.

Radi se o jednoj divnoj šampanj nijansi. Veoma je postojana, jako lepo izgleda na kapcima, ne uvlači se u pregib. Idealna je kako za dnevni, tako i za večernji makeup.
Lako se blenda, tako da možete da je uklopite sa drugim senkama. Meni se super pokazala za neki brzinski dnevni makeup, jer nanesem neku senku ili bronzer u pregib kapka, a nju na pokretni deo i spremna sam da izađem iz kući.
Nisam do sada koristila senke u stiku, bila sam veoma skeptična, međutim jako sam zadovoljna ovom senkom tako da je moram kupiti i u drugim nijansama. 
U katalogu koji važi za ovaj mesec je  na sniženju i kažu da je to najbolja cena 2021.godine.
Cena ove senke je 299din.

Nadam se da vam se dopala moja recenzija Oriflame proizvoda i da sam vas možda podstakla na kupovinu.
Ukoliko želite da kupujete sa popustom to možete učiniti preko ovog linka https://bit.ly/3pzmLLX , a ako vas zanima učlanjenje u Oriflame i druge pogodnosti više informacija možete dobiti direktno od Maje posetom njenog instagram profila, kao i facebook stranice.

Da li ste probali Oriflame kozmetiku? Koji je vaš omiljeni Oriflame proizvod?

1 коментар:

  1. Divan post! Oriflame kozmetika me oduvijek privlačila, nisam mnogo proizvoda isprobala tako da si me ovim postom podsjetila na to da bih mogla nešto isprobati! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши