Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 28. фебруар 2021.

Samo Voće voćne rolnice

Da li ste u potrazi za zdravim, a ukusnim grickalicama? Da li vam često fali nešto sa čime bi upotpunili obrok, možda čak i zamenili, a da to nije brza hrana ili klasične grickalice koje su prepune svega što nije potrebno našem organizmu?
Ako ja vaš odgovor DA, onda Samo Voće voćne rolnice su pravi izbor.

Samo Voće rolnice ili pastile su sušeno voće dobijeno sušenjem na niskim temperaturama i spakovano u veoma praktične kesice. Sušenjem na niskim temperaturama sačuvano je 97% vitamina i minerala.
U svom sastavu ne sadrže ništa drugo osim voća, pa čak ni šećer. 

U jednoj kesici od 50g nalazi se ukupno 0.500kg svežeg voća.
Ove voćne rolnice su izuzetno ukusne. U svojoj ponudi imaju pastile od kruške, jabuke, nektarine, dinje, šljive, grožnja, smokve, višnje, trešnje, kao i jagode i maline. Takođe, ne morate se odlučiti za jedno voće, možete uzeti kesicu sa mixom ovih pastila.
Mogu da se grickaju same kao užina ili umesto doručka. Ja sam ih kombinovala sa jogurtom umesto doručka i na taj način sam dobila neku verziju voćnog jogurta. Pored tako zvanog voćnog jogurta, od ovih pastila pravila sam čaj tako što sam ih iseckala i prelila vrućom vodom, ali i umakala sam ih u mleko. Zaista je veliki izbor načina na koji se mogu konzumirati.

Ja sam imala priliku da probam Samo Voće voćne rolnice od dinje, nektarine, kruške, šljive, jabuke kao i voćni mix. Najviše mi se dopao voćni mix jer se tu nalaze pastile raznih ukusa, dok mi se najmanje dopala dinja, jer ja inače ne volim dinju, ali sve je to stvar ličnog ukusa. Verujem da će se svakome dopasti pastile od onog voća koje najviše vole. Dopada mi se i samo pakovanje ovih rolnica, jer je kesica izuzetno praktična. Nakon otvaranja možete je ponovo zatvoriti, a da same pastile ne izgube svoje benefite. Iako u jednoj kesici ima samo 50g, ove pastile jako brzo stvaraju osećaj sitosti, tako da je prosto nemoguće pojesti celu kesicu od jednom.
Cena kesice Samo Voće voćnih rolnica bez šećera je 250din, dok su jagoda i malina 350din.
Samo Voće voćne rolnice bez šećera možete kupiti na njihovom sajtu ili ako ste iz Beograda možete posetiti njihov štand u Ada Moll-u, na trećem spratu, pored Maxija i lično kupiti ove pastile. U Ada Moll-u nalaze se svakog dana od 10h do 20h.

Nadam se da vam je ovaj tekst bio koristan i da ste saznali nešto novo. Ako volite zdrave grickalice, obavezno obratite pažnju na ove voćne pastile.



Нема коментара:

Постави коментар