Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 16. фебруар 2021.

Recenzija Althea prirodne kozmetike

Da li ste čuli za Althea prirodnu kozmetiku?
Oni u svojoj ponudi imaju prirodne sapune za kosu, lice i telo, kao i proizvode za muškarce, odnosno za negu brade.
Njihove proizvode odlikuje najpre jako lepo pakovanje, a zatim i sam dizajn, kao i kvalitet proizvoda.
Pakovanja su na prvi pogled prilično jednostavno napravljena od kartona, ali ako malo bolje pogledate videćete da se radi o nečemu više od običnog kartonskog pakovanja.
Kako sam veliki ljubitelj prirodnih proizvoda jako sam se obradovala mogućnosti da probam njihove prirodne sapune.

U svojoj ponudi imaju ukupno pet sapuna za negu lica, tela i kose od kojih su 4 za lice i telo, a 1 za kosu.
Svaki sapun ima 110g.

Veoma mi se sviđa pakovanje ovih sapuna.  Radi se, kao što sam i rekla o kartonskom pakovanju jako lepog, a prvenstveno jednostavnog dizajna. Mislim da bi ovi sapuni bili idealni kao deo nekog poklona.

Sapune koje sam ja izabrala su:
- Sapun za nežnu, suvu i osetljivu kožu
- Sapun za dubinsko čišćenje kože
- Sapun za nežni piling

Sapun za nežnu, suvu i osetljivu kožu, odnosno Med i mleko sapun u svom sastavu ima kozje mleko, med i neven.
Njegova glavna uloga je hidratacija i sprečavanje isušivanja kože, ali i regeneracija kože upravo zbog ulja nevena u svom sastavu.

Med i mleko sapun ima jako lep miris. Kako u svom sastavu ima upravo kozje mleko i med, takav je i miris, mlečan i meden ako mogu tako da kažem.
Ovaj sapun je jako nežan. Lepo neguje kožu i ne isušuje. Nakon njega koža je veoma mekana i nežna. Baš mi se sviđa.

Sapun sa glinom namenjen je osoba sa masnom i mešovitom kožom, kao i osobama sklonim aknama.
U svom sastavu ima zelenu glinu koja čisti kožu i pomažu u proizvodnji sebuma.
Moja koža je suva, tako da nisam mogla da koristim ovaj sapun, ali sam ga dala dugarici da proba, jer ona ima masnu kožu.
Ona kaže da joj je baš dopao i da ga stalno koristi. Svidja joj se efekat čiste kože koji ovaj sapun ostavlja.

Sapun cimet i pomorandža namenjen je za nežan piling i ujedno je moj favorit.
Sapun divnog mirisa koji će vas odmah privući. Divan spoj cimeta, pomorandže i karanfilića u kombinaciji sa toplim tušem stvara pravu magiju za uživanje svim čulima.
Piling čestice nisu grube, a opet dovoljno su jake da uklone sve mrtve ćelije kože, a posle njega koža ostaje veoma mekana. Zaista jedan predivan sapun, možda čak i najbolji prirodni sapun koji sam do sada probala.


Althea prirodna kozmetika je svoje proizvode obogatila savršenim sastojcima koji će vas odmah privući. Da li za poklon ili sa sebe ove divne sapune možete pronaći na Althea instagram profilu, kao i na njihovom sajtu.
Mene su njihovi sapuni oduševili i toplo bih vam preporučila da obratite pažnju na njih.


*Da li koristite prirodnu kozmetiku?

1 коментар: