Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 7. фебруар 2021.

Najlepše Hop Hop šarene klompice

Pre par dana na svom instagram profilu pokazala sam vam Hop Hop šarene klompe.
Kako sam dobila dosta pitanja vezanih za njih, odlučila sam da napišem blog tekst u kojem ću vam reći neke opširnije utiske i dati više informacija o samim klopama.

Hop Hop shop je internet prodavnica koja se bavi prodajom obuće. Na svom sajtu imaju zaista ogroman izbor obuće, a trenutno imaju veliko zimsko sniženje na kojem možete kupiti veoma lepe modele po izuzetno niskim cenama.
Šarene klompe su samo mali deo u njihovoj ponudi.
Ove klompe možete kupiti u raznim varijantama i dezenima. Imaju klope za frizere, lekare, medicinske sestre, kao i ove sa beauty motivima koje sam ja izabrala za sebe.

Šarene klompice napravljene su od kože i imaju anatomski uložak. Izuzetno su udobne, lagane i veoma kvalitetno urađene. Aplikacija je dobro napravljena, ne bledi i ne skida se tokom pranja.

Imaju kaiš i beli đon.Pored ovih, imaju i modele sa đonom od plute. 
Kako su izuzetno udobne, pogodne su duže stajanje, pa čak i rad u njima.
Veoma lako se održavaju i nisu sklone habanju.

Ja sam veoma zadovoljna šarenim klompama. Nosim ih već duže vreme, a i dalje su kao nove. Mislim da je njihova cena 3000 dinara i zaista vrede taj novac.
Možete ih kupiti u Hop Hop shopu, ali i poručiti preko njihovog instagram profila i fb stranice, kao i preko profila i sajta Klompe shop.

Da li se vama sviđaju šarene klompe?

1 коментар: