Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 2. март 2021.

Recenzija Servus korejskih maski za lice

Zdravo, dragi moji!
Dobro došli u novi tekst! Ako me pratite bar malo, onda sigurno znate da su maske za lice moja velika ljubav i da zaista uživam u njihovom korišćenju. Za mene nanošenje maske i tih 15 minuta predstavlja trenutke odmora i opuštanja. Vreme koje posvećujem samo sebi i svojoj koži. Masku za lice treba koristiti bar jednom do dva puta nedeljno i nanosi se na prethodno očišćenu kožu. Zapravo, prvo umivalica, tonik, serum pa onda maska. Velika je zabluda da serum treba koristiti nakon maske, jer on uvek ide pre nje. Na našem tržištu postoji jako veliki izbor maski za lice, ali i dalje su korejske maske najpopularnije. Njihovi proizvodi su sinonim za negu. Uvek kada imam priliku da ih koristim, ne propuštam je, jer mi njihovi proizvodi veoma prijaju.
Nedavno sam na sajtu Servus Europe otkrila veoma povoljne korejske maske za lice.

U svojoj ponudi imaju tri vrste korejskih sheet maski:
-Collagen
-Hyaluronic Acid
-Aloe

Aloe Essence Facial Sheet Mask sadrži Aloe Veru i namenjena je hidriranju suve i grube kože i slobodno mogu reći da je moja omiljena maska.

Aloe ima ulogu hidratacije, a to mojoj suvoj koži veoma prija. Pored toga, Aloe je poznata po svom umirujućem svojstvu i u slučajevima kada je moja koža preterano osetljiva zna da je umiri. Generalno, primetila sam da mi proizvodi koji imaju Aloe u sebi jako prijaju.
Aloe maska veoma dobro hidrira, hrani i osvežava kožu. Ima jako lep i svež miris koji nije napadan i ne guši. Ima efekat hladjenja i mislim da bi u letnjim danima bila savršena.
Nakon ove maske moja koža je baš mekana i nežna na dodir, a efekat hidratacije je i više nego vidljiv.

 
Collagen Essence Facial Sheet Mask je maska koja sadrži kolagen i namenjena je oporavljanju grube i umorne kože. Ima prilično neutralan miris i mislim da bi odgovarala svima, jer pored oporavljanja kože ima i efekat jačanja, kao i povećanja same vlažnosti kože.
Jako mi prija korišćenje ove maske, jer koža nakon nje jako lepo izgleda.

Hyaluronic Acid Facial Sheet Mask je maska na bazi hijaluronske kiseline. Glavni sastojak je hijaluronske kiseline i njeno osnovno svojstvo jeste da koži vrati sjaj. Ova maska obezbeđuje koži neophodnu vlagu i negu. Kod ove maske se odmah vidi šta radi na koži. Nakon uklanjanja koža ima divan sjaj i to je baš vidljivo. Odaje utisak sveže i zdrave kože. Baš mi se sviđa i kao Aleo maska ima taj efekat hlađenja koji ja volim.

Ove maske dolaze u pakovanju od 25ml i na licu se drže 15 minuta. Maramica je jako natopljena, ali opet ne klizi sa lica, pa mogu da svrstaju u red "radnih" maski. Sama maska je dovoljne veličine da prikrije i lepo legne na lice. Nakon uklanjanja maske na licu ostaje određena količina esencije koju je potrebno utrljati u kožu. Ono što je zanimljivo je činjenica da nakon ovih maski nije potrebno nanositi kremu za lice. Ja sam se toga pridržavala i zaista nisam imala osećaj da mi nedostaje krema.
Cena Servus korejskih maski za lice je 139din, ali mogu se kupovati u pakovanju od 10 komada i u tom slučaju cena je 900din.
Ukoliko želite da probate sve tri maske, možete ih kupiti u mix setu od 3 komada (300din), 5 komada (500din), ali i u komercionalnom pakovanju od 20 komada (1700din) i u komercionalnom pakovanju od 30 komada (2400din).
Ono što je još bitno je i to da je poštarina besplatna za sve pakete koji sadrže maske.
Na Servus Europe web shopu pored korejskih maski za lice možete kupiti i OFK napitke, kao i knjigu Solun grad duhova u mekom i tvrdom povezu.
Na instagramu imaju svoje profile ( Servus Europe i Korejska kozmetika) gde objavljuju svoje proizvode, pa pogledajte šta oni preporučuju.
Ja sam veoma zadovoljna ovim maskama za lice i u potpunosti su ispunile moja očekivanja. Kvalitet, efekat i nega su tri odlike koje ih karakterišu i smatram da bi se svima dopale.

Volela bih da čujem vaše mišljenje, da li koristite Korejsku kozmetiku, kao i koliko pažnje posvećujete nezi kože lica?

Нема коментара:

Постави коментар