Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 16. март 2021.

Isprobavanje Avon proizvoda

Ćao, draga moji! Dobro došli u moj novi tekst! Za danas sam vam pripremila svoje utiske o Avon proizvodima koje sam koristila u prethodnom periodu. Avon kozmetika je od popularnijih kataloških brendova i mislim da je svako od nas probao bar jedan njihov proizvod. Ja sam isprobala dosta njihovih proizvoda i zaista ih rado koristim. Imaju jako širok izbor, a veoma česte akcije i sniženja. Mnoge njihove dobre proizvode možete često kupiti na sniženju.


U proteklom periodu koristila sam 4 Avon proizvoda i  uz pomoć njih kreirala sam upravo ovaj  makeup look koji možete videti na fotografiji.
Radi se o sledećim proizvodima: Mark extreme&big maskara, Avon True Glimmerstick, Metallic mate tečni ruž i Avon Care krema za ruke.

Prvi proizvosld o kojem želim da vam pišem je Avon Mark Big & Extreme maskara. Ova maskara u neon narandžastom pakovanju namenjena je za dužinu i volumen. Ima jako specifičnu četkicu sa kratkim i malo dužim vlaknima. Četkica je šira i sa njom veoma lako mogu da obuhvatim sve trepavice. Intenzivno je crna, ali u katalogu postoji još u dve nijanse, braon i plavoj. Zaista jako lepo izvuče trepavice i daje na volumenu. Ne kruni se i to mi se izuzetno sviđa, jer ne volim maskare sa kojima nakon nekog vremena izgledam kao panda.
Malo teže se skida, jer šminku skidam mlekom za skidanjem šminke, ali verujem da sa nekim dvofaznim sredstvom ne bi bilo problema.
Mislim da je ova maskara odličan izbor za sve devojke koje od jedne maskare očekuju dužinu i volumen u jednom. Od kada je imam, samo nju koristom i zaista sam prezadovoljna efektom.
Njena cena je oko 500 din.

Avon True Glimerstick brights eyeliner je divan eyeliner u ljubičastoj, odnosno sugar plum nijansi. U sebi sadrži jako lepe sitne dijamantske šljokice koje nisu previše jake.

Ovo je eyeliner na odvrtanje i jako je mekan. Lako se nanosi, ali i blenda. Ima dobru pigmentaciju. U katalogu je dostupan u  još 13 nijansi. Ja nisam vešta u nanošenju eyelinera, ali njega sam već par puta nosila tako što sam ga nanela duž linije oka i zatim izblendala. Jako mi se svideo efekat koji sam postigla, kao i sama činjenica da i mi koji ne umemo da nanesemo eyeliner možemo da ga nosimo.
Njegova cena je oko 250din.

 Avon Metallic matee tečni ruž u nijansi matteallic plum je jedan divan tečni ruž.  Sama nijansa je metalic bordo i prelepo izgleda na usnama. Jako je pigmentovan i veoma dugo traje na usnama. Najbolje se ponaša kada ga nanesem u taknom sloju.
Ima sunđerast aplikator koji je prvi vrhu blago zakošen što ovom tečnom karminu obezbeđuje precizno nanošenje.
Sama nijansa je jako lepa i ako je mat ima predivan metalic odsjaj. Savršeno ide uz svaki make up i na prvoj fotografiji, na početku teksta, možete videti kako izgleda na usnama.

I za kraj, kao poslednji proizvod želim da vam pokažem Avon Care kremu za ruke od 30ml. Avon u svojoj ponudi ima dosta krema za ruke i već sam ih ranije koristila.
Ova krema  u sebi sadrži med i vitamin E. Ima 30ml što je čini pogodnom za torbu i nošenje svuda sa sobom. Ima finu negu, blag miris i koža je brzo upija. Sasvim je zadovoljavajućeg kvaliteta u odnosu na cenu. Ako nemate velikih problema sa suvoćom kože ruku, onda bi vam ova krema odgovarala.
Njena cena je oko 200din.

Sve Avon proizvode možete poručiti kod divne Ane. Takođe, preko nje možete postati deo Avon kompanije i kupovati sa popustom.
Za sve informacije o poručivanju, katalogu i ostalim Avon proizvodima posetite njen instagram profil.
Ukoliko ste probali neki od ovih proizvoda volela bih da mi u komentaru napišete vaše utiske.
Hvala vam na čitanju!

4 коментара: