Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 5. март 2021.

Skinology Hidro Force kolekcija za negu lica | Prima kozmetika

Nakon više od dva meseca korišćenja Hidra Force kolekcije od Prima kozmetike mislim da je vreme da vam prenesem svoje utiske. Neke od proizvoda koje će te videti u nastavku teksta skoro sam potrošila i mislim da sam stekla dovoljno utisaka za njihovu recenziju.

Prima kozmetika je profesionalna kozmetika, ali ima i proizvode koji se mogu koristiti i u kućnim uslovima. Ovo nije prvi put da se srećem sa njihovim proizvodima, već sam vam jednom pisala o njima.

Hydra Force je linija proizvoda koja je namenjana koži kojoj je potrebna dodatna nega. U svom sastavu sadrži visoki procenat aktivnih sastojaka koji sprečavaju gubitak vlage. Hydra Force linija ima više proizvoda, a ja sam se odlučila na Hydra Force mleko za čišćenje kože sa hijaluronskom kiselinom, Hydra Force tonik za čišćenje sa hijaluronskim kiselinom, Hydra Force kremu za lice sa hidrantnim kompleksom, Hydra Force Gel masku za lice sa hamamelisom i kako bih upotpunila celu negu odlučila sam se za AloeVera face repair serum. Ovi proizvodi prethodna dva meseca činili su moju negu lica. 

Hydro Force Mleko za čišćenje sa hijaluronskom kiselinom dolazi u pakovanju od 200ml. Ima pupmpicu sa kojom je doziranje mnogo lakše. Ovo mleko namenjeno je za čišćenje kože, ali i za uklanjanje tragova šminke. Ja sam ga u tu svrhu i koristila. Koristila sam ga ujutru i uveče za redovno čišćenje, a kada sam imala šminku sa njim sam je skidala. Ne skida šminku kao ostali proizvodi koji se nalaze u toj nameni, već je otapa. Najpre bih pokvasila lice i onda sa ovim mlekom skinula. Odlično skida šminku i skoro mi je pri kraju. 
Nakon njega, koristila sam tonik iz iste linije, Hiydra Force tonik sa čišćenje lica sa hijeluronskom kiselinom. Ovaj tonik, kao i mleko ima jako nežan, skoro pa neprimetan miris. Nanosi se na tufer i onda sa njim pređe preko lica. Pumpica koju ima dosta mi olakšava njegovo doziranje. Nekoliko pumpica je dovoljno za jedno korišćenje.
Nakon njega znam da mi je koža u potpunosti čista i pripremnjena za naredne korake u rutini nege lica.

Nakon tonika koristim serum. Skinology ima zaista odlične serume. Ovoga puta koristim AloeVera face repair serum. Ovaj serum namenjen je umirivanju upalnih procesa i podsticanju regenerativne funkcije kože.

AloeVera serum dolazi u pakovanju od 30ml i i kao ostali Skinology serumi ima pipeticu za doziranje. Za jedno korišćenje dovoljne su dve pipetice. Kako bi sačuvali proizvod iz higijenskih razloga najbolje je da serum nanesete prvo na ruke pa onda na lice, a ne sa pipetom direktno na lice, kao što kruže trendovi po instagramu.

Serum ima malo gušću, gelastu teksturu, ali lako se razmazuje i koža ga brzo upija. Savršen je kao podloga za puder, ali i kao baza za masku za lice ili kremu. Nakon njega koža izgleda jako lepo i mekano na dodir. Primetila sam da mi proizvodi koji u sebi sadrže AloeVeru veoma prijaju. Jako umiruju moju osetljivu kožu i pružaju dodatnu negu.

Krema iz isto imene kolekcije, Hydra Force krema za lice sa hidrantnim kompleksom  pruža koži intenzivnu i dugotrajnu hidrataciju, omekšava, revitalizuje i štiti. Pogodna je za veoma dehidriranu kožu, koja postaje meka i svilenkasta.

Ova krema na prvi pogled ima jako laganu teksturu, ali je zapravo jedna od masnijih i jačih krema. Pod tim ne mislim da je loša, zapravo odlično hidrira, ali nije za dnevnu negu, jer je koža malo sporije upija. Za večernju negu suve i dehidrirane kože je idealna. Jako malo kreme je potrebno za celo lice i pruža odličnu hidrataciju. Koristila sam je u zimskom periodu kada mi je i inače potrebna jača nega i mojoj koži veoma je prijala. Ovo je pri put da sam zimu prošla bez suvih delova, crvenila i perutanja kože.

Poslednji proizvod koji imam iz ove kolekcije je Hydra Force Gel masku za lice sa hamamelisom. Namenjena je vraćanju vitalnosti koži, kao i povećanju elastičnosti i gipkosti kože.

U svom sastavu sadrži ekstrakt hamamelisa koji sužava pore i deluje protiv upala, kao i pantenol koji umiruje i renegeriše kožu.
Ima gelastu teksturu svetlo žute boje, ali kada se nanese na lice u potpunosti je providna. Ima jako blag i prijatan miris. Kada se nanese na lice ima blag efekat hlađenja.
Nanosim je u malo debljem sloju i ostavim na licu nekih 15min.  Nakon toga koža veliki deo maske upije, a ostatak isperem vodom. 
Ova maska ima jedan od najboljih efekata koje sam u poslednje vreme videla kod jedne maske u tubi. Kada je uklonim sa lica, koža je mekana, umirena i ten ujednačen. Lice nakon nje jako lepo izgleda. Mislim da bi se dopala svim tipovima kože.

Smatram da Prima kozmetika ima zaista jako dobre proizvode i širok asortiman. U svojoj ponudi ima proizvode za sve tipove kože. Hydro Force linija je namenjena dehidriranoj koži, a znamo da ne mora samo suva koža da bude dehidrirana. Dehidrirana koža je stanje, a masna koža i te kako može biti dehidrirana.
Ovu kolekciju, kao i sve ostale Prima proizvode možete pronaći i poručiti na njihovom sajtu. A ako vas zanima nešto više o drugim proizvodima koje Prima kozmetika ima u svom asortimanu posetite instagram profile Prima kozmetika i Skinology.

*Da li ste probali Prima kozmetiku?

Нема коментара:

Постави коментар