Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 4. март 2021.

Recenzija Plus Pharmaceuticals proizvoda

Pre nešto više od mesec dana dobila sam priliku da isprobam proizvode od Plus Pharmaceuticals kompanije.
Plus Pharmaceuticals je domaća kompanija koja je osnovana 2014. godine i posvećena  je prirodi i očuvanju zdravlja. Njihovi proizvodi prave se po recepturi dr Dobrivoja Nikolića. U svojoj ponudi trenutno imaju ukupno 30 proizvoda koji su podeljeni u tri kolekcije: Herbal Therapy,Herbal Drops i Herbal Tea.
Herbal Therapy čine masti i losioni, Herbal Drops kolekciju predstavljaju prirodne kapi, dok Herbal Tea kolekciju čine čajevi.
Proizvode koje sam ja imala priliku da probam i koristim prethodnih mesec dana su iz Herbal Therapy i Herbal Drops kolekcije.

Testirala sam ukupno tri Plus Pharmaceuticals proizvoda: Striamel-D,  Femi Tin dodatak ishrani i Acne losion.

Plus Pharmaceuticals Striamel-D je namenjen tretmanu strija. Zapravo, radi se o masti koja u svom sastavu sadrži ulja i vitamine koji čine kožu čvršćom i elastičnom i sprečavaju njeno opuštanje.
Koristi se u tretiranju postojećih strija, kao i u sprečavanju nastanka novih. Može se koristiti u pubertetu, za tretiranje strija nastale pri promeni kilaže, kao i u trudnoći.

Striamel-D dolazi u tubici od 50g. Nanosi se kružnim pokretima na telove tela zahvaćeni strijama nekoliko puta na dan. Veoma lako se razmazuje i koža ga brzo upije. Nemam puno strija, ali ipak dve trudnoće ostavile su svoj danak. Zapravo, meni strije ne smetaju, ali zašto ne učiniti nešto da one nestanu, ako za to već postoji rešenje. 
Koristim ga nešto više od mesec dana, ujutru i uveče i za sada sam zadovoljna efektom koji pruža. Strije nisu u potpunosti nestale i mislim da je za to potreban neki duži vremenski period korišćenja ove masti, ali dosta su bleđe i svetlije. Primetila sam da je i koža nešto zategnutija u odnosu na period pre korišćenja i to mi se sviđa, jer se vidi da ovaj tretman nešto radi. Nastaviću i dalje da ga koristim, ali i kupiću ga nakon potrošene tube, jer mislim da može pomogne.
Cena Striamel-D za tretman strija je 720din.

FemiTim je dodatak ishrani na bazi biljnih ulja i u sebi ne sadrži štetne sastojke.
Ima širok spektar primene, a jedan od njih je i korišćenje za predmenstrualni sidrom, poremećaj menstrualnog ciklusa,obilno menstrualno krvarenje, kao i tegobe u menopauzi.
Koristi se tri puta dnevno po 30 kapi.

Ovaj proizvod se ne preporučuje za primenu u peridu dojenja, a kako moja beba još uvek sisa, nisam mogla da ga koristim. Sačuvaću ga, pa ću neki drugi put isprobati i obavestiti vas o svojim utiscima.
Cena FemiTim dodatka ishrani je 580din.

Acne Plus losion za čiščenje kože i protiv bubuljica čisti površinski deo kože, kontroliše pojačano lučenje lojnih žlezda i smiruje upalne procese na koži, neutrališući uzročnike koji dovode do pojave akni i bubuljica.  Koristi se za svakodnevo čišćenje kože, kao i za tretiranje akni i upalnih procesa.

Losion dolazi u plastičnoj bočici od 100ml. Pakovanje je kompaktno, pa ga mogu nositi sa sobom ukoliko ostajem nekoliko dana van kuće. Uvrstila sam ga u svakodnevnu rutinu nege kože i super se uklopio sa svim ostalim proizvodima koje koristim. Koristim ga ujutru i uveče nakon umivalice, a pre svih ostalih proizvoda. Kada sam počela sa korišćenjem, na licu sam imala nekoliko upalnih procesa i prvo što sam primetila je da je upalni proces jako brzo prošao. Takođe, ovoga puta izostale su i bubuljice koje su mi se javljale u PMS periodu i mislim da ovaj losion ima velikog udela u tome. Meni se jako dopao i planiram da nastavim sa njegovim korišćenjem.
Cena Acne losiona je 430din.
Veoma sam zadovoljna efektom koji sam dobila koristeći ove proizvode i nastaviću da ih koristim. 
Plus Pharmaceuticals proizvode možete poručiti preko njihovog zvaničnog sajta (ovde), a na njihovom instagram profilu možete dobiti više informacija o svim proizvodima koje imaju u svojoj ponudi.

*Zanima me, da li ste probali neke od ovih proizvoda? Da li ste čuli za Plus Pharmaceuticals proizvode?

2 коментара: