Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 20. март 2021.

Avon Color Trend Real Matte tečni puder i sprej za telo | Recenzija

Ćao, dragi moji! Dobro došli u novi tekst. Za danas sam vam pripremila recenziju još dva Avon proizvoda. Radi se o tečnom puderu i spreju za telo.

Avon Real Matte tečni puder je deo Color Trend kolekcije. Ova kolekcija namenjena je mladim devojkama, odnosno tinejdžerkama. Dok sam bila srednjoškolka često sam kupovala proizvode iz ove kolekcije.Odlikuju je proizvodi veselih, razigranih boja i sve proizvode za šminkanje možete tu pronaći. 
Cene se pristupačne, tako da ima za svakoga po nešto. 

Color Trend Real Matte tečni puder je puder za koji kažu da je instant matte, da ima punu prekrivnu moć, ne zatvara pore i da je vodootporan. U katalogu dostupan je u 5 nijansi po ceni od 329din.

 
Ovaj puder dolazi u tubici od 30ml. Samo pakovanje je jako lepo i divne je ljubičaste boje. 
Gušće je teksture i ima jako lep, skoro pa neutralan miris. Nijansa u kojoj imam ovaj puder je light beige.

Moja koža je suva i jako retko koji matte tečni puder mi odgovara. Zapravo, veoma retko posegnem za takvim puderom, jer više volim flawlles finiš. Isprobala sam ovaj puder, ali mi nije odgovarao. Ima punu prekrivnu moć, ali mojoj koži je bio težak. Veoma me podseća na Aura Cover Me puder. Ne mogu da kažem da ne izgleda lepo na licu, ali upravo zbog tog osećaja težine, odbio me je. Mislim da je sve to zbog moje suve kože, jer sam ga prosledila drugarici koja ima masnu kožu i njoj se baš sviđa, tako da verujem da bi ovaj puder bio dobar masnokožcima.

Drugi proizvod koji želim da vam predstavim je Avon sprej za telo. Probala sam dosta Avon proizvoda, ali nisam nikad njihove sprejeve za telo. Uvek sam ih zaobilazila, ali ne znam zašto. Nisu me privlačili, jer sam smatrala da je bolja varijanta uzeti parfem. Kada sam prvi put probala ovaj sprej, shvatila sam da sam veoma pogrešila što ih nisam ranije isprobala.

U katalogu ima preko 10 mirisnih nota ovog spreja, a mislim da nota koju ja imam Winter treasure deo limitirane kolekcije. Ima predivan miris brusnice i cimeta. Ne zadržava se dugo na telu, ali kako se ipak radi o spreju, to mu neću uzeti za manu. Miris je divan, jeste zimski, ali to me neće sprečiti da i u narednim danima uživam u njemu.

Kada pričamo o pakovanju, ovaj sprej dolazi u plastičnoj bočici od 100ml. Ima pumpicu koja savršeno funcioniše. Pakovanje odlikuje jako lep dizajn sa zlatnim detaljima i pahuljama, jer se ipak radi o proizvodu koji je bio zimsko izdanje.
Mislim da za cenu od 219 din dobijate sprej koji ima divan miris i da se više nego isplati kupiti ovaj proizvod. Ja se definitivno neću zaustaviti samo na njemu i planiram da isprobam i druge mirise ovog spreja.

Ove proizvode, kao i ostale Avon proizvode možete kupiti na profilu avonso_prodaja. Tamo pored Avon proizvoda, imate i česta darivanja, tako da obratite pažnju.


*Koji je vaš omiljeni Avon proizvod?

1 коментар: