Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 27. март 2021.

Recenzija Farmasi proizvoda

Zdravo, dragi moji!
Za danas sam vam pripremila recenziju Farmasi proizvoda koje sam koristila u prethodnom periodu. Do sada sam isprobala dosta Farmasi proizvoda i smatram da imaju veoma kvalitetne proizvode. Cenovno su veoma pristupačni i imaju veoma raznovrsnu paletu proizvoda.

Ovoga puta pretstaviću vam i preneti utiske o 4 Farmasi proizvoda, tri proizvoda za negu tela i jedan za negu kose.

Farmasi u svojoj ponudi ima nekoliko kolekcija koju čine proizvodi za negu tela, a jedna od njih je limitirana kokos i vanila kolekcija. Iz ove kolekcije imam dva proizvoda, gel za tuširanje i losion za ruke i telo.

Ovi proizvodi su savršeni za sve ljubitelje mirisa vanile i kokosa, a ja sam jedna od njih. U okviru ove kolekcije imate proizvode za negu tela i kose. Ukupno 6 proizvoda za apsolutni ugođaj i uživanje svim čulima.

Gel za tuširanje ima divnu teksturu i u kontaktu sa vodom stvara bogatu penu. Jako je nežan i blag prema koži, tako da je neće isušiti, već će ostaviti blag miris. Miris ove kolekcije nije jak i veštački, već je veoma lep i kao što bi rekli, najviše podseća na miris dobro poznatih kolača od kokosa, čupavaca.
Losion za ruke i telo ima ukupno 200ml pravog savršenstva za negu tela. Tekstura ovog losiona je veoma lagana i koža ga brzo upija. Divno neguje i koža nakon njega je veoma mekana i mirisna. Baš mi se dopala ova kolekcija i mislim da ću kao veliki ljubitelj kokosa i vanile morati da nabavim i ostale proizvode.
Cena gela za tuširanje je 300din, dok je losion 239din.

Dr.C.Tuna krema za depilaciju dolazi u pakovanju do 100ml. U pakovanju pored kreme dobija se i špatulica uz pomoć koje nanosite i uklanjate kremu.
Ova krema za depilaciju u svom sastavu sadrži shea maslac koji neguje kožu, kao i vitamin E.
Bila sam veoma skeptična po pitanju ove kreme, jer imam loše iskustvo sa kremama ze depilaciju. Međutim, prijatno sam iznenađena. Jako lepo uklanja dlačice i ne izaziva iritaciju, što mi je najbitnije. Ja sam sa njom uklanjala dlačice sa ruku i podkolenica i za 5 minuta koliko sam držala ovu kremu, sve je uklonila.
Nakon nje, kože je bila veoma mekana. Jako mi se svidela i mislim da je odličan izbor za sve sa osetljivom kožom.
Cena ove kreme za depilaciju je 600din.

Poslednji proizvod koji sam isprobala je Dr. C. Tuna maska za kosu od belog luka.
Radi se o revitalizirajućoj maski sa unapređenom formulom sa ekstraktom belog luka i capixylom koji pruža kompletnu negu za sve tipove kose koji se suočavaju sa problemom opadanja i pucanja.
Posebno se preporučuje za jačanje tanke i krhke kose.

Ja veoma volim maske za kosu i stalno ih kupujem. Moja kosa je tanka i veoma brzo se masti, tako da sam u potrazi za nekim proizvodom koji će to rešiti.
Ova maska za kosu ne miriše na beli luk iako ga ima u svom sastavu. Miris je jako lep, ali se ne zadržava na kosi. Sama tekstura ove maske je lagana poput nekog balzama za kosu. Koristila sam je na više načina, ali najčešće nakon šampona prosušila bih kosu peškirom i nanela na celu dužinu kosu. Ostavim nekih 10min i nakon toga isperem. Koristila sam je i umesto balzama, držeći nekih 2/3 minuta kada nisam imala više vremena.  Iako sam je nanosila na celu kosu, ova maska mi nije dodatno zamastila kosu, kao što je slučaj sa pojedinim proizvodima. Primetila sam i to da sam je mnogo lakše razčešljavala, a da mi pri tome nije bila potrebna neka prskalica. Nakon nje, kosa je jako mekana i lagana bez osećaja težine.
Veoma mi se svidela i smatram da za cenu oko 500din koliko i košta ova maska dobijate sasvim dobar proizvod za sve tipove kose.


Farmasi ima veoma pristupačnu kozmetiku i kao što ste mogli i da pročitate, veoma sam zadovoljna ovim proizvodima. 
Volela bih da, ako ste probali neki od ovih proizvoda, podelite sa mnom svoje utiske.
Sve Farmasi proizvode možete poručiti kod Vesne. Možete je pronaći na instagramu (ovde). Pored poručivanja, od Vesne možete dobiti sve informacije o proizvodima, katalogu, akcijama, ali i učlaniti se u Farmasi kompaniju i kupovati sa povlasticama.


*Koji je vaš omiljeni Farmasi proizvod?





Нема коментара:

Постави коментар