Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 30. март 2021.

All Natural Foods GiveMe3 | Zdrave grickalice

Od kada sam redukovala svoju ishranu i počela zdravije da se hranim, jako se obradujem kada pronađem zdrave grickalice. 
Dok nisam počela zdravije da se hranim, nisam znala koliko zdravih grickalica ima na našem tržištu i koliko su ukusne. Jedne od tih grickalica pravi i All Natural Foods.
Ali Natural Foods u svojoj ponudi ima GiveMe3 organski čips, organski čaj, kao organske kuglice napravljene od organske biodinamičke jabuke i koncentrovanog soka organske jabuke.

Njihovi proizvodi prave se od organske biodinamičke jabuke i savršen su izbor za užinu. Pakuju se u kesice, tako da ih svuda mogu poneti sa sobom.
Ja sam probala njihov GiveMe3 organski čips i organski čaj od biodinamičke jabuke.

GiveMe3 organski čips pravi se od jabuke koja se suši na niskim temperaturama. Ovakvom metodom sušenja sačuvani su svi vitamini i benefiti voća. U svojoj ponudi imaju čips od slatke jabuke i čips od kiselkaste jabuke, mada za koji god da se odlučite nećete pogrešiti, jer je jako ukusan.
U jednoj kesici nalaze se tri jabuke. 

Ja sam ga grickala kada mi se jelo nešto slatko, jer je dovoljno sladak tako da mi je bio super u tu namenu. Pored toga, odličan je za užinu. Brzo zasiti i nemoguće je pojesti celu kesicu od jednom. Daleko je ukusniji od klasičinog čipsa, a i složićete se, dosta zdraviji.
Ovu ukusnu grickalicu možete kupiti u DM drogeriji.

Drugi proizvod koji sam probala je njihov Organic Bites tea ili Organski čaj napravljen od biodinamičke jabuke. U svojoj ponudi imaju čaj od slatke jabuke, čaj od kiselkaste jabuke i čaj od maline.

Ova mešavina napravljena je od organskih proizvoda i u svom sastavu nema ništa drugo osim voća. Pored pripreme čaja, može da se koristi za pripremu smutija, sladoleda, ali i doručka u kombinaciji sa jogurtom.

Ovaj čaj je pravi voćni čaj koji sadrži komadiće organske biodinamičke jabuke. Napravljen je od celih plodova jabuke.Za pripremu čaja dovoljne su samo dve kaščice koje se preliju vrelom vodom i ostave na par minuta. Komadiče jabuke možete kasnije pojesti. Super je i kao smuti u kombinaciji sa ostalim voćem ili za doručak.

Po želji, možete ga i zasladiti, ali meni je bio dovoljno sladak, pa nisam dodavala šećer. 
Ovaj GiveMe3 Organski čaj idealan je za sve ljubitelje zdravih čajeva, kao za ljubitelje voćnih čajeve. Sasvim sam sigurna da će vam se dopasti, jer su ovi čajevi jako ukusni i mogu se iskoristiti na više načina.

Pored zdravih grickalica, All Natural Food u svojoj ponudi ima i jedan kozmetički preprarat, odnosno Biodinamičku celularnu vodu. Ovaj preparat sadrži ćelije voća i može se koristiti u nezi lica i kose. Ja sam ga probala u oba slučaja i baš mi se dopao. Proizvod je na pumpicu koja jako lepo raspršuje i ne ostavlja kapljice. Super je kao tonik i jako lepo se ponaša prema koži. Što je najbitnije, nije mi izazvao nikakve iritacije.
Pored kože, koristila sam ga i na kosi. Nakon pranja prskala sam kosu umesto regenratora. Ova Celularna voda nije mi kosu dodatno mastila i rekla bih da sam sa njom veoma lako kosu razčešljavala, kao i da mi je smanjala samo mašćenje kose. Sve u svemu, jako mi se sviđa i redovno je koristim.

All Natural Foods GiveMe3 proizvodi su za mene pravo otkriće, jer sam veoma uživala kako u samom konzumiranju organskog čipsa i čaja, tako i u korišćenju Celularne vode. Jako je lepo znati da u moru industrijskih proizvoda postoje i organski proizvodi koji su nam na dohvat ruke.

Нема коментара:

Постави коментар