Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 1. април 2021.

Carska pita na moj način

Ćao, dragi moji! Danas ponovo kuvamo, tako da za vas imam recept za koji sam sigurna da ste bar jednom napravili. Ja sam ga modifikovala i napravila malo zdraviju verziju. Radi se o carskoj piti.

Ja sam umesto belog brašna koje ide u pripremu pite stavila pšenično integralno organsko brašno. Izabrala sam Naše Dobro  integralno organsko brašno od kompanije Ecoagri Srbija. Ecoagri kompanija potiče iz Bele Crkve i bave se uzgojom organske uljarice i žitarice. Njihova briga o kvalitetu je nagrađena i najprestižnijim Bio Suisse sertifikatom. U svojoj ponudi imaju crno, belo i integralno brašno, kao i mekinje, griz, palentu i partnerske proizvode. Sve njihove proizvode možete pronaći i kupiti u njihovom shop-u.

Pšenično integralno organsko brašno sadrži očišćeno i samleveno zrno pšenice. Izuzetno je bogato mineralima. Sadrži veliku količinu vlakana koja pozitivno utiču na funkcionisanje organizma.
Jedno pakovanje ovog brašna košta 140dinara.

Pored pšeničnog integralnog organskog brašna u ovu pitu stavila sam i sir sa paprikom.
Sir sa paprikom je proizvod Mlečne čarolije. Mlečna čarolija je naziv instagram profil koji se bavi pravljenjem i prodajom raznih ukusnih vrsta sireva. Oni su modifikovali tradicionalni sir i prilagodili se modernom vremenu u kojem živimo. Na svom imanju uzgajaju krave i od dobijenog mleka prave domaće mlečne proizvode. U svojoj ponudi imaju punjene sireve (orasi, med, brusnica, suve šljive, kulen, masline i tucanu papriku), zatim prazan sir, sir sa maslinovim uljem, kiselo mleko, kao i sirni namaz.
Imala sam priliku da probam njihove punjene sireve, odnosno sir sa paprikom i sir sa suvim šljivama o kojem sam pričala na instagramu. Sirevi su veoma lepi, nešto što nisam probala do sada, spoj tradicije i modernog doba. Jako me podsećaju na kačkavalj, ali su puno ukusniji. Mogu se samostalno konzumirati ili kombinovati sa nekim jelom, kao što sam ja ovoga puta uradila.
Ove ukusne sireve možete probati tako što ćete ih poručiti na njihovom instagram profilu
Integralno organsko belo brašno i sir sa paprikom su dva sastojka koja sam ja ubacila u ovu pitu, a po originalnom receptu ide obično brašno i sir. Uz njih, za pripremu carske pite potrebna su 4 jaja, 1 jogurt, čaša ulja, krastavčići, šunka, prašak za pecivo i so po potrebi. Jaja se umute mikserom i u umućena jaja doda jogurt, brašno, prašak za pecivo, malo soli i u smesu stave se ostali sastojci: sitno iseckana šunka i krastavčići. Sve se dobro izmeša, a zatim sipa u pleh i peči na 200 stepeni dok blago ne porumeni.
Ja ovoga puta nisam sipala u pleh već sam koristila korpice za mafine i napravila je u formi mafina. Deci je ovo svakako bilo zanimljivije, tako da su je rado jeli.
Mislim da je ova pita super za doručak ili kada vam dolaze gosti. Jako je ukusna, tako da verujem da bi se svima dopala.
Ako ste je probali, pišite mi svoje utiske.


Нема коментара:

Постави коментар