Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 27. април 2021.

Epoch Mg Therapy Oil

Zdravo, dragi moji! Dobro došli u još jedan blog tekst. U ovom tekstu predstaviću vam još jedan proizvod brenda Epoch. Radi se o Mg Therapi Oil.

Mg Therapy Oil je potpuno prirodan proizvod koji u svom sastavu sadrži Magnezijum i vodu. Dolazi u pakovanju od 200ml i pakovanje je u formi spreja što dosta olakšava korišćenje. Sprej savršeno funkcioniše i odlično raspršava proizvod.


Ovaj proizvod je višenamenski i može se koristiti kod raznih tegoba, ali i za masažu. Njegovi benefiti doprinose da bude  
delotvoran protiv glavobolje, raznih bolova poput bolova u zglobovima, ali i prilikom sportskih povreda. Jako je dobar za hidriranje kože, ali i kose.
Ovo ulje u formi spreja odlično nadomešćuje nedostatak magnezijuma u organizmu.
 
Meni je jako pomogao u ovom periodu nagle promene temperature, jer sam meteriopata i onda imam pri promeni vremena imam jake glavobolje. Sada po prvi put nisam koristila tablete, već sam pribegla korišćenju ovog spreja koji mi je pomogao. Naprskam ga na čelo ili slepoočnice i bol nestaje. Zaista odličan proizvod! Takođe, odličan je protiv nesanice, kada se nanese na podlakticu ili iza uha. Probala sam ga i kao deo u rutini nege kože i jako dobro neguje suvu i grubu kožu. Smatram da ovu ulje treba da se nalazi u svakoj kućnoj apoteci, jer je uvek bolje koristiti prirodne proizvode, nego u svoj organizam unositi lekove.Možete ga naći na sajtu Sava.co. rs kao i u apotekama.  Njegova cena je 276din i on je naš domaći proizvod. 
Epoch ima svoj instagram profil na kome predstavlja svoje proizvode, pa obavezno pogledajte njihov asortiman.

Нема коментара:

Постави коментар