Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 11. април 2021.

Upoznajte Siberian Wellness proizvode

Ćao, dragi moji!
Dobro došli u moj novi blog tekst! U današnjem tekstu želim da vam predstavim dva, zapravo tri Siberian Wellness proizvoda.
Siberian Wellness je brend koji  je nedavno stigao na naše tržište. Radi se o ruskom brendu koji dolazi iz Sibira i njihov ovlašćeni distributer je instagram profil r.a.w touch.
Ova kozmetika je 100% prirodna i odobrena od strane Ministarstva zdravlja.

Ja sam isprobala njihova dva preparata šećerni piling i pametni serum.

Šećerni piling keder i jabuka je piling koji sadrži kristale šećera i usitnjenu ljusku kederovog oraha. Pored toga, u sebi sadrži i sok od jabuke, kederovo ulje i ulje jele. Ova kombinacija čini piling savršenim za kožu. Pruža najpre božanstven miris, odlično uklanja mrtve ćelije, neguje i hrani kožu.

Ovaj piling zbog svojih benefita spada u deo Spa kolekcije i mislim da tu svakako zaslužuje svoje mestu. Divan miris, boja, tekstura čine ga savršenim da svoje kupatilo pretvorite u spa kutak i svim čulima uživate u korišćenju ovog pilinga.

Piling čestice nisu pregrube, ali opet su dovoljne da uklone sve mrtve ćelije sa kože i ostave kožu čistom i mekanom. Kada se ispere piling, na koži ostane uljani osećaj koji dodatno neguje kožu. Nakon ovog pilinga nije potrebna krema, jer ulje koje ima u sebi pruža odličnu negu.
Pored toga, piling ima jako neobičan, a lep miris koji se dugo zadržava na koži. Zaista se radi o pravom spa mirisu koji će vam se svideti čim ga otvorite.
Ukoliko volite pilinge i u potrazi ste za nekim novim, mislim da će vam se ovaj dopasti.
Njegova cena je 1060din.

Drugi proizvod od Siberian Wellness-a koji sam probala je Pametni serum. Na samom početku moram da kažem da me je ovaj serum oduševio, kao i da sam ga potrošila do kraja.

Pametni serum u sebi sadrži hijaluronsku kiselinu i dragocena ulja koje čine kožu blistavom. Pored toga, ovaj serum ujednačava ten i ispravlja bore.
Tester pakovanje od 7ml koristila sam aktivno mesec i po dana i kao što sam rekla, potrošila sam ga. Za jedan tester vreme korišćenja je odlično, jer smatram da sam imala dovoljno vremena da ga isprobam i uvidim da li se isplati dati 4520din koliko košta full size pakovanje od 50ml. I mogu reći da se i više nego isplati. Serum je krem boje, nalik na kremu, ali dosta tečniji. Jako lako se razmazuje i ima skoro pa neprimetan miris. Nanosila sam ga nakon tonika, a pre kreme za lice. Kada ga nanesem na lice, ten bude veoma blistav i to se vidi. Koža dobije lepši izgled i takav efekat kao da ste je provukli kroz filter. Zagladi kožu, popuni pore, da zdrav sjaj, jednom rečiju daje divan izgled kože.
Krema super legne preko njega, pa čak i šminka izgleda super.
Jako mi se svideo ovaj serum i mislim da mi se u poslednje vreme nije više dopao neki serum od ovoga. Proizvod vredan svake pažnje i mesta na polici među ostalim preparatima za negu.

Treći, tako da kažem "proizvod" koji sam probala je Yoo Go! Mango detox štanglica.
Ova štanglica sadrži dve vrste proteina i ima jako lep tropski ukus manga. Veoma je ukusna i idealna za konzumiranje ukoliko vodite računa o ishrani. Ne sadrži šećer, a dovoljno je slatka da zadovolji želju za slatkišima.
Idealna je za poneti na izlet ili u šetnju i može poslužiti kao pravi izbor za užinu.
Cena ove detox štanglice je 240din.


Nadam se da vam se svideo ovaj tekst i da ste saznali nešto novo o Siberian Wellness proizvodima. Sve ove proizvode, kao i druge Siberian Wellnes proizvode možete poručiti preko instagram stranice r.a.w. touch.

*  Zanima me, da li ste probali njihove proizvode?

Нема коментара:

Постави коментар