Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 14. април 2021.

Adriatica sapuni | Recenzija

Čitajući tekstove na mom blogu mogli ste da zaključite da volim prirodnu kozmetiku i da u poslednje vreme veliku pažnju posvećujem upravo prirodnoj kozmetici.
Takav je i današnji tekst u kojem želim da vam predstavim jedan brend. 
Radi se o Adriatica kozmetici i njihovim prirodnim sapunima.

 
Adriatica sapuni su prirodni i ručno rađeni sapuni. Odlikuje ih jednostavan dizajn i veoma nežan i prirodan miris.

Sapuni su jako blagi, sadrže prirodne sastojke koji neguju kožu. Jako lepo peru ruke, ostavljaju ih čistim, a u kontaktu sa vodom stvaraju finu penu.

Ovi sapuni ne sadrže štetne sastojke za kožu, tako da je neće isušiti, već će joj pružiti svu potrebnu negu. Na poleđini svakog sapuna nalazi se sastav, tako da imate uvid od čega su napravljeni. 

Ja sam probala 5 njihovih sapuna i uverila sam se u kvalitet istih. Sa njima zamenila sam klasične sapune i znam da mi je koža ruku na tome zahvalna. Jako su nežni i to mi veoma prija.


Svi Adriatica sapuni imaju predivan miris i  zbog toga najviše mi se svidela kamilaca i cimet sapun, jer od njega miriše celo kupatilo. Mada i ja sam veliki ljubitelj cimeta, pa možda ima i to uticaja. Što se tiče nege, izdvojila bih neven sapun, jer kao što svi znamo neven je poznat po svom regenerativnom svojstvu, tako da je ovaj sapun idealan za sve čija koža ruku je isušena, hrapava ili imate problem sa ekcemom. 
Ovi sapuni su jako dobri za kožu i odličan izbor ukoliko vodite računa o svojim rukama.
Možete ih naći na instagram profilu, a poručiti preko njihovog zvaničnog sajta.
U svojom asortimanu imaju i puno drugih sapuna, pa bih vam preporučila da pogledate njihovu ponudu.




Нема коментара:

Постави коментар