Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 27. мај 2022.

U potrazi ste za poklonom koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim? Candy Universe ima pravo rešenje!

Ne znam za vas, ali ja jako često budem u situaciji da kada treba da izaberem poklon za neku dragu osobu ne znam za šta bih se odlučila.
Jako je nezgodno kupovati drugima poklon, a ostati originalan i biti 100% siguran da će se taj poklon dopasti.

Na sve strane nude nam se razno razni predlozi, ali sve je to negde već viđeno ili pak skroz nepotrebno. Zbog toga, uvek idem na sigurnu varijantu i biram da poklon budu slatkiši. Dakle, na slatkiše niko ne ostaje ravnodušan, a  ako je čokolada u pitanju ili još bolje gumene bombone spakovane u dizajnirane kutije zagarantovano je da ću dragoj osobi izmamiti osmeh na lice. 
Candy Universe ima sjajne predloge u vidu candy box-a, odnosno najukusnijih slatkiša i gumenih bombona spakovanih u predivne kutije koje nikoga neće ostaviti imunim. Ovde se ne radi o običnim slatkišima u kutiji, već je reč o pravim poslasticama u kojima uživaju sva čula.

Verujem da ste već čuli za njih, a možda i probali njihove slatkiše, jer su oni već godinama na samom vrhu lestvice kada su ukusni i pre svega kvalitetni slatkiši u pitanju. Negde verujem da njihove slatkiše ko jednom proba, uvek im se vraća, jer kao što rekoh ta sinergija ukusa samo kod njih postoji.
Iz tog razloga kada ne znam šta bih poklonila za godišnjicu ili rođendan ja odem na njihov sajt, izaberem neki od ponuđenih predloga kutije sa čokoladom ili pak kutije sa gumenim bombonama i za par klikova poklon je na adresi. 


U ponudi imaju idealan candy box koji je sjajan kao poklon za godišnjicu, ali i kao poklon za dečka ili poklon za devojku. Pri tome spakovan je u jako lepo pakovanje tako da nam ne treba dodatan ukrasni papir ili pakovanje u koje bi ga spakovali.
Pored same mogućnosti izbora pakovanja, možete izabrati i candy box sa čokoladama ili candy box sa gumenim bombonama koji ima oko kilogram slatkiša. Ja sam više za mix, odnosno pravi mix slatkiša koji obuhvata čokolade i gumenjake tako da sam muža za godišnjicu obradovala sa sjajnim gumenjacima, a ja sam mogla da degustiram čokolade. 

Naime, istraživajući saznala sam da je ovaj candy box pravi mix slatkiša sastavljen od njihovih najprodavanijih i najpopularnijih slatkiša, jer obuhvata sve što društvo ili par voli. A kako i ne bi bili najprodavaniji slatkiši kada su toliko ukusni da često padnem u iskušenje da poručim jednu kutiju samo za sebe. Onako, za moju dušu i mojih 5 minuta, dobro možda više od 5 minuta.
Candy box pravi mix slatkiša obuhvata 900 grama gumenjaka i čokoladnih bombona i to:

- gumene višnjice 
- mix čokolada sa lešnikom 
- gumene mede 
- jagode u beloj čokoladi
- kisele šarene trake 
- suvo grožđe u mlečnoj čokoladi 
- gliste 
- mix čokolada sa bademom 
- miks kupine, maline i plave kupine

Moj favorit je jagoda u beloj čokoladi ili prava jagoda omotana najfinijom belom čokoladom.
Ja sam oduševljena i verujte mi na reč, morate da je probate.

Ovaj candy box, kao i ostale box-eve možemo poručiti preko njihovog zvaničnog sajta. Dostava je 400din i imamo opciju tri vrste plaćanja: platnim karticama,pouzećem ili e-bankingom.
Ako pak živite u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu skoknite do njihovih prodajnih mesta  u najvećim tržnim centrima i počastite se najukusnijim slatkišima.


Za kraj, volela bih da sa mnom podelite, šta najčešće poklanjate i da li bi voleli jednu ovu kutiju na poklon?
Verujte, ja bih.  :)

6 коментара:

  1. Анониман27. мај 2022. 14:11

    Odlican post i blog sve pohvale

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27. мај 2022. 14:19

    Sa slatkišima nema greške 😁 volim da poklanjam ovakve bombonice, čokoladice, pralinice to mi je bas super a naravno volim i da dobijem ❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Obradovao bi me ovakav poklon 😍

    ОдговориИзбриши
  4. Lepše slatkiše nisam videla, baš bih volela neki ovakav poklon❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман28. мај 2022. 07:23

    Ovaj Candy box sam kupio devojci za godišnjicu i oduševila se. Sve preporuke sa moje strane.

    ОдговориИзбриши
  6. Ma koliko je ovo preslatko nemam reči 😍 posebno ove gumene cherry obožavam!

    ОдговориИзбриши