Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 22. август 2020.

GLISS OIL NUTRITIVE maska protiv ispucalih krajeva kose

Ćao, dragi moji!
Danas želim da vam predstavim jednu masku za kosu koju koristim već duže vreme. Smatram da su ovakvi proizvodi potrebni svakoj devojci, jer ništa lepše ne može da nas krasi do naše kose.

Smatram da svaka devojka treba da vodi računa o svojoj kosi, jer svi mi prvo na šta obratimo pažnju prilikom upoznavanja je to kakva je frizura, a i kosa.
Nega koju pružamo kosi je jako bitna, jer se to i na njoj vidi. Ako joj pristupamo na pravi način i pružamo adekvatnu negu, učinak ne može da izostane.
Korišćenje odgovarajućeg šampona i regeneratora, a zatim i maske učiniće kosu lepom i privlačnom.

Masku za kosu treba koristiti 2 do 3 puta nedeljno u zavisnosti kakvu kosu imate.
Pored toga, masku treba menjati svakih par meseci, jer kosa može da se zasiti i onda učinak izostane.
Maska za kosu koju koristim već duže vreme je Gliss Oil Nutritive.
Ova maska je namenjena sprečavanju ispucalih krajeva.

Moja kosa se brzo masti. Koren je masan, dok su krajevi suvu. Kao i kod većine, ima tendenciju pojave ispucalih krajeva. Kako ne bih svako malo išla kod frizera, počela sam da koristim ovu masku u nadi da će mi bar malo sprečiti pucanje kose.

Gliss Oil Nutritive maska ima 300ml i rok trajanja od 12 meseci nakon otvaranja.
Ima jako lep miris koji se nakon pranja kose oseća.
Miris je puterast, nežan, a opet veoma prijatan.

Tekstura ove maske se dosta razlikuje od tekskture drugih maski za kosu.
Najviše me podseća na puding, gusta, a opet lagana i neće opteretiti dlaku.
Za korišćenje dovoljna je mala količina proizvoda, čak mnogo manja i od količine prikazane na fotografiji.
Nanosi se na mokru kosu, ostavi da odstoji 2-3 minuta i nakon toga ispere.

Gliss Oil Nutritive masku za kosu koristim jednom u deset dana. Ranije je to bilo jednom u sedam dana, ali sada kako koristim više proizvoda, mislim da je dovoljno korišćenje jednom u tih deset dana.
Nanosim je od polovine kose ka krajevima.
Uzimam malu količinu proizvoda, jer ova maska ima odlično dejstvo i nema potrebe za bacanjem proizvoda. Veličina zrna graška je sasvim dovoljna.
Ostavim je na kosu dok ne završim sa tuširanjem i onda isperem.
Kosa nakon nje je predivna. Mekana, nežna i veoma glatka na dodir. Dugo zadržava miris maske i lako se oblikuje.
Jedan od retkih maski za kosu kod koje se učinak vidi odmah nakon korišćenja.
Što se tiče ispucalih krajeva, smanjila sam posetu frizeru i produžila razmak između dva šišanja, jer više nemam potrebu za čestim skraćivanjem krajeva.
Mislim da je ovo odlična maska za kosu koja vredi mnogo više od tih 350 dinara koliko i košta.
Možete je pronaći u Dm i Lilly drogeriji.



*Da li ste probali ovu masku za kosu? Šta koristite za negu kose?

3 коментара:

  1. Gliss ima super maske za kosu, odličan post ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imam isti tip kose kao i ti, pa mislim da bi mi ovo super odgovaralo! Hvala na preporuci! Odličan post i kosa ti je baš lijepa!

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam ovu masku godinama unazad zbog pristupačne cene i zato što mi je u potpunosti odgovarala. Upotrebljavala sam je pri svakom pranju odnosno 2-3 puta nedeljno jer sam pročitala da može da se koristi i kao regenerator pa sam je tako i koristila i zaista su efekti zadovoljavajući. Sada sam pronašla još bolju masku koja mi zaista preporodi kosu, a to je Hair Fruits od Cien-a (jako slična onoj Hair Food od Garnier-a) tako da ovu više ne dokupljujem ali se slažem sa tobom. ❤😊

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши