Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 6. август 2020.

Summer dress my way {Outfit post}

Leto je period godine za koji mislim da najviše nosim haljine. Lepršave, lagane, kratke, duge i udobne su sve osobine haljina koje najviše volim.
Zapravo, to su haljine koje svi volimo da nosimo.
Često sebe uhvatim kako u izlogu nekog butika ili stranici online sajta gledam razne modele i smišljam kako bih nosila i uz šta kombinovala. Verujte mi, mogućnosti su jako velike.
U jednoj online kupovini kupila sam i ovu haljinu. Radi se o dugoj haljini sa Dresslily sajta.

Haljina je prava letnja, divnih i nežnih boja.
Duga je skroz i ima postavu do iznad kolena, tako da se ne providi.
Ima široke naramenice i vezicu oko struka koja joj daje ono posebno što je i draž same haljine.
Materijal je veoma prijatan, ali i  lepršav i lagan. Mislim da cela haljina nema 200g koliko je lagana. Sam dezen haljine je veoma nežan, boje su blage i čine ovu haljinu romantičnom.
Sam sklop boja i dezen, kao i sam model čini haljinu lakom za kombinovanje iz svaku vrstu obuće. Bilo da se odlučite za cipele sa visokom potpeticom, sandale, pa čak i starke savršeno će pristajati.
Ovoga puta, ja sam se odlučila za nežno roze sandale sa sajta Manzara. 
Uz to, kombinovala sam elegantan nakit za kosu i torbu koju sam takođe poručila sa Dresslily sajta.
U nastavku teksta možete videti ceo outfit.
Nadam se da će vam se dopasti. :)














Ako se odlučite na kupovinu sa Dresslily sajta, za vas imam kupon kod ✨ Jakovljevic ✨ iz koji možete ostvariti popust od 20%.



If you decide to buy from the Dresslili site, I have a coupon for you at "Jakovljevic", from which you can get a 20% discount.

Da li vam se sviđa ova haljina?

2 коментара: